فناوری جدید گرمکن بطری کودک

دیگر نگران نحوه گرم کردن  بطری شیشه شیرکودک خود نباشید! بافناوری جدید گرمکن بطری اشنا شوید

این گرمکن بطری و شیشه شیر از مواد گرمایشی فیبر کربن برتر ساخته شده است که به سرعت و به طور مساوی گرم می شود. استفاده از این گرم کننده بطری کودک بسیار آسان است ، می تواند به گونه ای کشیده شود که متناسب با اکثر بطری های غذای کودک باشد. از این گرمکن شیشه شیر کودک می توان برای گرم کردن بطری کودک استفاده کرد ، در صورت عدم استفاده از آن ، می توانید از آن به عنوان کیسه ذخیره سازی یا حتی برخی از اشیا کوچک مانند عینک ، کیف پول ، کلید ، گوشی هوشمند و موارد دیگر را در خود ذخیره کنید.فناوری جدید گرمکن بطری شیر کودک

 

ویژگی های برتر این فناوری

عملکرد محافظت در برابر گرمای خودکار با قلاب برای حمل آسان.به پریز برق هر اتومبیل متصل می شود.این گرمکن و بخاری بطری تغذیه کودک به سرعت و به طور مساوی گرم می شود ، می تواند متناسب با بیشتر بطری های غذای کودک کشیده شود ، استفاده از آن آسان و ایمن است. هنگامی که شما و کودک خود در حال مسافرت هستید ، گرمکن بطری کودک مخصوص اتومبیل مسافرتی  مناسب برای پیاده روی کمپینگ مسافرتی در فضای باز و فضای باز و سایر فعالیتها ، به همراه داشته باشید. گرمکن بطری اتومبیل به آداپتور اتومبیل شما متصل می شود و در عرض چند دقیقه به طور مساوی گرم می شود .

دانلود رایگان دموی نرم افزار مدیریت مطب مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار مدیریت مطب

فناوری جدید گرمکن بطری شیر کودک

 

ماسک چند کاره
ادامه مطلب

عملکرد طولانی مدت حفظ حرارت ، دمای ثابت حفظ ، استفاده فوری شما را در هر زمان ، مصرف کم انرژی را تضمین می کند.کنترل کننده ترموستاتیک و عملکرد حفاظت جریان می توانند ایمن تر ، دما یا جریان بیش از مقدار نامی باشند ، گرم کننده بطری به طور خودکار منبع تغذیه را قطع می کند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 11 =