فناوری پزشکی+نرم افزار های تخصصی پزشکی درمان دکتر

در گزارش جدید جهان اقتصاد آمده است.”چهارمین انقلاب صنعتی به دلیل پیشرفت سریع برق در ژنومیک ، مهندسی ژنتیک ، زیست شناسی مصنوعی ، فناوری نانو ، علوم داده ، هوش مصنوعی ، رباتیک ، سلامت و پزشکی را متحول می کند.”

در اینجا برخی از نکات برجسته گزارش وجود دارد:

Contents

1. رشد مجدد اعضای آسیب دیده بدن در فناوری پزشکی:

عجیب ترین پزشکی+نرم افزار های پزشکی درمان دکتر
عضوهای مصنوعی

هنگامی که زانوهای شما با افزایش سن دچار خس خس می شود ، غضروف فرسوده – بافت همبندی که به حرکت صاف مفاصل کمک می کند بازسازی نمی شود بنابراین فقط دو راه وجود دارد.

1- مسکن یا جراحی برای جایگزینی مفصل.

2-در آینده ، فناوری سلول های بنیادی ممکن است به رشد غضروف و سایر قسمت های بدن کمک کند. انتظار می رود آرتروز شدید بیش از 25٪ از جمعیت بزرگسال را تا سال 2030 تحت تأثیر قرار دهد.

“داروهای ترمیمی” کاربرد بسیار گسترده تری دارند.این فناوری پزشکی می تواند به ترمیم قلب آسیب دیده از حمله قلبی کمک کند. و می تواند به معنی رشد بافت های بدن یا اعضای بدن برای پیوند در آزمایشگاه ها باشد.

2. قرصی که به شما اطلاع می دهد که آن را مصرف کرده اید:

قرص یاداوری+نرم افزار های پزشکی درمان دکتر

بیمارانی که از داروهای منظم استفاده می کنند به سختی به یاد می آورند که آیا در زمان مناسب دوز مناسب مصرف کرده اند.قرص جدیدی ایجاد شده است که شامل یک سنسور کوچک است که هنگام مصرف آن را ضبط می کند.اطلاعاتی که به وصله ای که بیمار پوشیده است منتقل می شود و سپس به تلفن هوشمند ارسال می شود.

بیماران و پزشکان می توانند اطمینان حاصل کنند. که دارو در صورت لزوم مصرف می شود . نوآوری که قبلاً در درمان اسکیزوفرنی و سایر بیماریهای روانی مورد استفاده قرار گرفته است.این تنها یک ایده است که “اینترنت اشیا پزشکی ” را تشکیل می دهد.استفاده از شبکه های دستگاه های متصل برای درک اطلاعات حیاتی در زمان واقعی برنامه های دیگر شامل “پزشکی از راه دور” هستند.جایی که می توان از طریق تلفن و فناوری اطلاعات از راه دور مراقبت های بهداشتی را ارائه داد.بیماران می توانند از دستگاه هایی برای اندازه گیری فشار خون ، کنترل سطح گلوکز و آزمایش شرایط از نمونه های خون استفاده کنند. و نتایج را به موقع برای پزشکان خود ارسال کنند.

دانلود نرم افزار تخصصی دیابت درمان دکتر

3. هوش مصنوعی بهتر از پزشکی می تواند سرطان پوست را تشخیص دهد:

 

وصله ی هوشمند که علائم اولیه کرونا را تشخیص می دهد
ادامه مطلب

هوش مصنوعی در پزشکی+نرم افزار های تخصصی درمان دکتر

سرطان های پوستی ملانوما به راحتی از طریق چشم قابل تشخیص نیستند و ممکن است گاهی اوقات پزشکان بالینی که بسیار آموزش دیده اند آن را اشتباه جلوه دهند.بر اساس تحقیق منتشر شده در Annals of Oncology ، رایانه ای که با استفاده از تصاویر سرطان پوست و تشخیص های مربوطه آموزش دیده است. 95٪ میزان تشخیص ، بسیار بالاتر از 87٪ موفقیت پزشکان انسانی را به دست آورد.

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی ، سالانه بین 2 تا 3 میلیون سرطان پوست غیر ملانومایی و 132000 سرطان پوست ملانومایی در سطح جهان اتفاق می افتد.سازمان بهداشت جهانی می گوید: از هر سه سرطان تشخیص داده شده یک  مورد سرطان پوست است و طبق آمار بنیاد سرطان پوست ، از هر پنج آمریکایی یک نفر در طول زندگی خود به سرطان پوست مبتلا می شود.

دانلود رایگان دموی نرم افزار فناوری پزشکی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار فناوری پزشکی

4. تلفن شما می فهمد که افسرده هستید یا نه:

موبایل هوشمند+نرم افزار های تخصصی درمان دکتر

یک شرکت کالیفرنیایی می گوید تلفن های هوشمند با تجزیه و تحلیل نحوه ضربه ، پیمایش و کلیک افراد می توانند مشکلات بهداشت روانی را تشخیص دهند.رفتاری که می تواند طیف وسیعی از ویژگی های شناختی و حالات روحی را پیش بینی کند.تلفن ها همچنین می توانند از طریق برنامه ها به بیماران بهداشت روان کمک کنند.بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان از افسردگی رنج می برند و تقریبا 800000 نفر هر ساله به دلیل خودکشی می میرند.دومین علت اصلی مرگ در جوانان 15-29 ساله ، بر اساس سازمان بهداشت جهانی کمتر از نیمی از مبتلایان به افسردگی تحت درمان قرار می گیرند و در بسیاری از کشورها این رقم کمتر از 10٪ است.

5. کمک فناوری پزشکی به سیستم ایمنی بدن در درمان سرطان:

مبارزه با سرطان+نرم افزار های پزشکی درمان دکتر

ایمونوتراپی موفقیت بزرگ بعدی در درمان سرطان است و طبق این گزارش ، “سنگ بنای آنکولوژی خواهد شد و به طور چشمگیری ، تقریباً در همه انواع سرطان ها اعمال خواهد شد”.با تحریک یا سرکوب پاسخ ایمنی ، درمان از سیستم ایمنی بدن برای مقابله با بیماری استفاده می کند.لنفوم و سرطان خون با استفاده از آنتی بادی هایی که به پروتئین های خاصی روی سلول های سرطانی متصل می شوند ، درمان شده و سیستم ایمنی را قادر می سازد سلول های آن را به راحتی شناسایی و از بین ببرد.

6. درمان ژن های معیوب در فناوری پزشکی:

 

ساعت شوک دهنده
ادامه مطلب

ژن معیوب+نرم افزار های تخصصصی پزشکی درمان دکتر

جهش های ژنتیکی علت بیش از 10 هزار بیماری در انسان است. بنابراین تکنیک های اصلاح اطلاعات ژنتیکی معیوب ممکن است راهی برای مقابله با شرایطی باشد که قبلاً غیر قابل درمان قلمداد می شدند.

کم خونی سلول داسی شکل ، جایی که یک جهش ژنتیکی در داخل گلبول های قرمز از گردش سلول های قرمز خون جلوگیری می کند که می تواند به اندام ها آسیب برساند و سکته مغزی و حتی مرگ را تحریک کند.این روش شامل گرفتن سلولهای بنیادی بیمار ، تغییر ژنتیکی آنها در آزمایشگاه و سپس قرار دادن آنها در بدن برای ایجاد سلولهای خونی سالم است.ژن درمانی می تواند سرانجام این بیماری را که میلیون ها نفر در سراسر جهان به آن مبتلا هستند ، درمان کند. هر ساله ، بیش از 300000 نوزاد با این بیماری در آفریقای جنوب صحرا متولد می شوند.

نرم افزار درمان دکتر با چه نام هایی در گوگل سرچ میشود؟

برنامه پزشکی درمان دکتر، نرم افزار درمان دکتر، پرونده سلامت الکترونیک درمان دکتر، برنامه هوشمند  درمان دکتر، فراخوان صوتی درمان دکتر، برنامه نوبت دهی درمان دکتر، پرونده سلامت الکترونیک درمان دکتر، CD نرم افزاری درمان دکتر، برنامه الکترونیکی درمان دکتر، برنامه ی درمان دکتر، نرم افزار درمان دکتر، برنامه مدیریت درمان دکتر،

برنامه نوبت دهی درمان دکتر، سیستم نرم افزاری درمان دکتر، فراخوان صوتی نوبت در درمان دکتر، برنامه نوبت دهی درمان دکتر، برنامه هوشمند  درمان دکتر، نرم افزار هوشمند درمان دکتر،  برنامه کامپیوتری مرکز درمان دکتر، نرم افزار فروشگاهی و پذیرش درمان دکتر، نرم افزار فروشگاهی درمان دکتر،  فروشگاه  با انبار داری درمان دکتر، نرم افزار حسابداری درمان دکتر، نرم افزار درمان دکتر شامل حسابداری، ماژول پذیرش، پرونده الکترونیک، نرم افزار معاینه ، نرم افزار ثبت نسخ ، نرم افزار درمان دکتر فروشگاهی و انبار و حسابداری، نرم افزار حسابداری  نوبت دهی، پنل پیامک، مدیریت ارتباط با بیمار

بیشتر بدانید

منبع

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =