حذف پرونده های کاغذی درمان دکتر

حذف پرونده های کاغذی چه کاربرد هایی دارد

به دلیل مشکلات بسیار حذف پرونده های کاغذی امروزه یکی از خواسته های اصلی کادر درمانی می باشد .و استفاده از کاغذ موجب تحمیل هزینه های اضافی میشود . و بعد استفاده از سیستم کاغذی موجب میشود  بخشی از مطب را به بایگانی مدارک بیماران اختصاص دهید .

موارد دیگری که در ادامه با ان ها  مواجه میشویم به عبارت زیر میباشد…

مدیریت اسناد و مدارک کاغذی مانند پرکردن و تکمیل فرم ها و برگه ها، بایگانی و طبقه بندی و همچنین جستجو و پیداکردن پرونده های کاغذی به زمان، مکان، نیروی انسانی و خیلی موارد دیگر نیاز دارد که بسیار وقت گیر است و گران تمام می شود.حذف پرونده های کاغذی و الکترونیکی کردن تمام اسناد مهم و نگهداری آن ها در کامپیوتر و یا هر وسیله امن دیگری به صورت منظم و سازمان یافته به صرفه جویی در فضا و هزینه های شما بسیار کمک می کند

ودرادامه …..

امنیت داد های شما را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد که قطعا این روند،افزایش رضایت بیماران و راحتی کار منشی و پزشک را در پی خواهد داشت.

پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

پشتیبان گیری و بازگرداندن اطلاعات

اسناد، سوابق و پرونده الکترونیک بیماران مهم و حیاتی هستند. پس حفظ و نگهداری آنها اهمیت بسزایی دارد. سیستم شبکه، سرور و روش پشتیبان گیری باید بسیار کارآمد باشد که نرم افزار ارتباطات هوشمند…


اطلاعات بیشتر

مدیریت سریع و دقیق

مدیریت سریع و دقیق

موفقیت یک مطب، کلینیک و یا بیمارستان به همه همکاران و پرسنل آن بستگی دارد و همه آنها در موفقیت آن مرکز شریکند. در یک کلام تنها با کار تیمی می‌توان موفقیت یک مرکز را تأمین کرد.


اطلاعات بیشتر

حذف پرونده های کاغذی

چرا کلینیک هوشمند ؟

زمانی که تعداد مراجعات به مطب یا مراکز درمانی رشد می کند هر پزشک یا مدیر مرکز درمانی از این مسئله آگاه است که مدیریت پرونده های بیماران، سوابق پزشکی، اسناد مالی مرکز و… به مراتب سخت تر و پیچیده تر خواهد شد. لذا وجود یک استراتژی دقیق برای مدیریت پرونده ها و ثبت اطلاعات و مدارک پزشکی بیمار موضوعی بسیار مهم تلقی می گردد.

نرم افزار تخصصی پزشکان درمان دکتر

نرم افزار تخصصی پزشکان

اگر بدنبال نرم افزاری هستید که کار کردن با آن ساده باشد و خیلی زود نحوه کارایی آن را یاد بگیرید، اگر می خواهید بیمار از مراجعه به مطب یا کلینیک شما راضی باشد، اگر می خواهید بخش مالی مطب یا کلینیک در کنترل شما باشد، اگر می خواهید پرونده ها و سوابق بیماران شما از بین نرود، اگر می خواهید تایپ نکنید و با قلم نوری نسخه بنویسید و… با ما تماس بگیرید.