محصولاتبرگردانندن انگشتان+نرم افزار هپاتیت

نرم افزار های پزشکی درمان دکتر


ساخت انگشتان دست با پرینتر!

ساخت انگشتان دست با پرینتر!
ساخت انگشتان دست با پرینتر!

Naked Prosthetics ، شرکتی است كه توسط كولین مكدف ، كهنه كار معلول و همسرش شروع به كار كرده است ، برای بازگرداندن عملكرد كامل انگشت هم برای خود و هم برای دیگران كه دارای صدمات مشابهی در ناحیه ناخن دست است ، به فناوری چاپ سه بعدی روی آورده است. اوایل سال جاری ، پس از ایجاد جایگزینی انگشتی چاپی سه بعدی به نام Bio-Mechanical Prosthetic Finger (BPF) ، Macduff نوآوری پروتز خود را گامی بیشتر با MCPDriver خود برداشته است ، که در واقع برای جایگزینی عملکرد انگشتان مفقود شده از ناحیه انگشت دست اقدام می کند.

ساخت انگشتان دست با پرینتر! در اوایل این هفته اعلام شد ، MCPDriver Naked Prosthetic طراحی و چاپ شده سه بعدی برای قرار دادن بر روی معلول آمپوت ، با کمک به بازگرداندن توانایی درک اشیاء با سهولت. پروتز چاپی سه بعدی به نام مفصل MCP ، نام آناتومیکی اولین انگشت در انگشت انسان نامگذاری شد. از دست دادن این قسمت می تواند انجام کارهای روزمره مانند استفاده از کلید ماشین یا باز کردن درب بطری ، بسیار دشوار باشد ، اما به نظر می رسد  این فناوری عملکرد مهم گرفتن انگشت را تقریباً به طور کامل بازگرداند.

 

4 فناوری پوشیدنی که به ما ابر قدرت میبخشد قسمت اول
ادامه مطلب
ساخت انگشتان دست با پرینتر!
ساخت انگشتان دست با پرینتر!

ساخت انگشتان دست با پرینتر! MCPDriver از فولاد ضد زنگ چاپ شده سه بعدی و پلیمر نایلون ساخته شده است و به گونه ای طراحی شده است که بر روی انگشت باقیمانده آمپوت ها قرار بگیرد تا نه تنها یکبار دیگر عملکرد طبیعی پوشیده را به شما بدهد بلکه یک احساس طبیعی نیز خواهد داشت. روند پروتز برهنه دارای یک کیت اندازه ، به همراه سایر ویژگی های قابل تنظیم است که اطمینان حاصل می کند هر دستگاه پروتز با ناتوانی فرد در ذهن ساخته شده است. مک دف و تیم مهندسین وی قادر به طراحی ، چاپ و ارسال انگشت شخصی یا MCPDriver به گیرنده معلول در طی چند ماه هستند.

Naked Prosthetics در وب سایت خود می گوید: “انتشار این فناوری، نشان می دهد که این شرکت جدی در مورد جبران پروتزهای خود در برابر هر نوع قطع انگشت جدی است.” “و دادن انگشت به هر کسی که می گوید از دست دادن قسمت بدن به معنای از دست دادن توانایی است.”

دانلود رایگان دموی نرم افزار جراحی تخصصی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار جراحی تخصصی

نرم افزار جراحی تخصصی

نرم افزار جراحی تخصصی

با توجه به امکان چسباندن و درک طبیعی ، استفاده کنندگان از این فناوری پس از استفاده از دستگاه پروتز به مدت سه تا شش ماه ، قدرت گرفتن تا 12 پوند را به دست می آورند. هدف مکدف ایجاد پروتزهای چاپی سه بعدی نیست که ناتوانی ها را پنهان  کند ، بلکه پروتز برهنه او ،هم به منظور تقویت و هم ترمیم عملکرد افراد دارای صدمات شدید به دست آنها ساخته شده است

ساخت انگشتان دست با پرینتر!

ابزار های بهداشتی قابل حمل که میتواند زندگی شما را تغییر دهد
ادامه مطلب

منبع

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =