کفی کفش هوشمند+نرم افزار قلب اطفال درمان دکتر

نرم افزار های پزشکی درمان دکتر


شناخت کفی کفش هوشمند سری Digitsole Warm

کفی کفش هوشمند
کفی کفش هوشمند

این  کفی کفش هوشمند  که در اندازه های خانم ها وآقایون وجود دارد ، کمی شبیه Scholls در استروئید ها اند . اونا پاشنه هایی بسیار ضخیم دارندو از طاق به طرز چشمگیری به قسمت مسطح میرن و برای انگشت های پا کمی محکم اند.

ناحیه پشتی این فناوری شامل یک بالشتک ضربه ای برای پاشنه پا و همچنین بسیاری از فن آوری های هسته ای داخل این فناوری وجود داره. این کفی سنسور حرکت داره که مراحل و مسافت و کالری را ردیابی می کنه و شرکت سازنده ان ادعا دارد

که از دستگاه ردیابی فعالیت مبتنی بر مچ دست دقیق تر عمل میکنه. این قوس همچنین دارای  پورت شارژ میکرو USB است و به عناصر گرمایشی متصله  که از نیمه جلو ی کفی عبور می کنه و نماینده های شرکت Digitsole ادعا را دارند که این کفی کاملا ضد ابه.

مدیر عامل  این شرکت در این خصوص گفتند: “ما فکر کردیم که این کار رو برای اسکی بازان ، شکارچیان ، موتورسواران انجام میدیم ، اما بزرگترین تقاضا از طرف کسانی بود که در خارج از خانه کار میکنند مثل کارگران ساختمانی ، پلیس و… از بزرگترین مشتریان ما بوده است بوده اند

دانلود رایگان دموی نرم افزار ارتوپدی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار ارتوپدی

قابلیت های کفی

کفی کفش هوشمند
کفی کفش هوشمند

 

این فناوری  از طریق بلوتوث به یک برنامه اختصاصی iOS یا Android متصل میشه که در آن پوشنده می تونه آمار فعالیت خود را پیگیری کند و ترموستات کفی را برای تنظیم دمای آن تنظیم کند  طبق گفته این شرکت ، حداقل در مدت شش ساعت می تواند  25 تا 30 درجه سانتی گراد گرم بشه .

یکی از کاربران در حین امتحان کفی ها گفت من گرمای اونارو به خوبی احساس میکنم و نسبت به واحد قبلی بسیار پیشرفت کرده و باعث فراموشی سرمای زمستان می شه.

کفی سری Digitsole Warm در اکتبر با قیمت نسبتا بالا 199 دلار به فروش می رسد.

بدن ما از زمانی که از تختخواب مان خارج می شویم، به بیرون از منزل می رویم، در حال راه رفتن هستیم و یا کار می کنیم؛ در موقعیت های مختلفی قرار می گیرد، گاهی آنقدر تند راه می رویم که متوجه نمی شویم پشتمان خمیده شده است،

زمانی که در محل کار هستیم به صورت استاندارد بر روی صندلی نمی نشینیم. همه این شرایط با گذشت زمان بر روی بدن ما اثر می گذارند و باعث می شوند در ناحیه های از بدن دچار مشکل و درد شویم، در واقع با تحرک اعصاب های موجود در آن ناحیه ها، به مرور احساس خستگی به ما دست می دهد.

گاهی اوقات با تغییر کوچک در وضعیت نشستن و راه رفتن، می توانیم احساس آرامش بیشتری در طول روز داشته باشیم. ” Stappone” تمام این عادات بد را در شما شناسایی می کند و برای اصلاح آن به شما کمک می کند.

با استفاده از این کفی هوشمند که در کفش شما قرار می گیرد، تمام بدن شما اسکن می شود و مشکلات حرکتی شما را تشخیص داده و پوزیشن مناسب را به شما پیشنهاد می کند. در ابتدا شما باید برنامه مخصوص آن را در گوشی خود نصب کنید و از طریق بلوتوث به آن وصل شوید، سپس از آن طریق تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار می گیرد.

این کفی کفش توسط کارشناسان بهداشتی و برنامه نویسان ماهر و اساتید دانشگاهی اتریش طراحی شده است، با استفاده از سنسورهایی که در این کفی جاساز شده است شما می توانید یک نقشه دیجیتالی از بدنتان را در گوشی همراه خود داشته باشید و عادات بد جسمانی خود را بشناسید و آن را اصلاح کنید. این دستگاه می تواند،

درد پشت، درد پا و گردن، ناهنجاری های پا، عدم تقارن ستون عضلات و ضعف عضلانی شما را تشخیص داده و مانند یک متخصص، پوزیشن درست برای اصلاح آن را در اختیار شما قرار دهد. این کفی هوشمند، دارای سنسورهای GPS، شتاب سنج و مکان یاب است که با استفاده از آنها می تواند وزن شما،

میزان کالری که سوزانده اید، اشکالات موجود دراسکلت بندی شما و نوع پوزیشنی که بدن شما در آن قرار دارد را به شما اطلاع دهد و تمام این اطلاعات را در حین راه رفتن، نشستن، دوچرخه سواری و حتی در آسانسور با شما به اشتراک بگذارد.

برنامه ” stappone” تمام این اطلاعات را از طریق کفی کفش دریافت کرده و آنها را به صورت قابل فهم، مفید و به سادگی ارائه می دهد. این برنامه در درجه اول با اصلاح حرکات و پوزیشن های شما، مانع از درد، جراحات و بیماری های رایج می شود.

همچنین شما می توانید برای درمان بهتر، تمامی اطلاعات روزانه خود، مانند روش های راه رفتن، نوع ورزش کردن و … برای مدت زمان تعیین شده در اختیار پزشکتان قرار دهید تا او با استفاده از این اطلاعات مستند به صورت موثرتری شما را درمان کند.

” stappone” پیشرفت شما را اندازه گیری می کند، در صورتی که فعالیت بدنی کافی نداشته باشید به شما تذکر می دهد، و در صورتی که شما تمام حرکات و پوزیشن ها درست را در طول روز انجام دهید به شما امتیاز می دهد و از این طریق ایجاد انگیزه می کند.

سیستم پشتیبانی مجازی این دستگاه در زمان مناسب بر اساس طرح بندی بدن شما، به شما مشاوره می دهد و باعث ارتقا وضعیت سلامتی شما می شود. این برنامه هیج اجباری به شما وارد نمی کند، تنها در زمان مناسب، راهنمایی های دقیقی در اختیار شما قرار می دهد.

این کفی هوشمند در کفش شما قرار می گیرد و هیچ کس جز شما از وجود آن آگاهی ندارد، تمام اطلاعات شما رمزگذاری شده و به صورت شخصی است و بدون رضایت شما منتشرنمی شود. طراحی و مواد به کار رفته در آن بگونه ای است که هنگامی که در کفش قرار می گیرد شما احساس راحتی دارید و تمام استاندارد های کنترل کیفیت در آن رعایت شده و ایمن است.

این کفی از سه لایه تشکیل شده است، لایه زیرین آن از جنس چوب پنبه است که علاوه بر سازگاری با محیط زیست بسیار پایدار و با کیفیت بالاست و باتری در این لایه قرار دارد، لایه وسطی آن محل قرار گیری سنسورها ست که کوچکترین تغییر در مقدار وزن،

توزیع آن و نوع پوزیشن شما را تشخیص می دهد و لایه رویی آن از جنس CoolMax با کیفیت بالاست که بسیار انعطاف پذیر و راحت است.

این کفی هوشمند بر خلاف نمونه های موجود در بازار به گوشی همراه شما وابسته نیست، زمانی که گوشیتان خراب شده و یا آن را در خانه جای گذاشته اید، این کفی به صورت خودکار تمام این اطلاعاترا ضبط و در خود نگه می دارد.

و هنگامی که دوباره با گوشی به آن وصل شوید تمام اطلاعات را همگام سازی می کند. حتی بدون گوشی، مکان شما را تشخیص داده و ثبت می کند. این کفی به راحتی از طریق یک شارژر وایرلس، با استفاده از گوشی و یا تبلت شارژ می شود. مشخصات کلی آن به شرح زیر است

 

4 فناوری پوشیدنی که به ما ابر قدرت میبخشد قسمت اول
ادامه مطلب

 

خرید

دانلود نرم افزار ارتوپدی درمان دکتر

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =