گادو و کن + نرم افزار هموفیلی درمان دکتر

نرم افزار های پزشکی درمان دکتر


Contents

ماسک چند کاره

 ماسک های ابتکاری زیادی وجود داره که ما بههر روزه در اینترنت ان ها را مشاهده میکنیم ، این روزهای کرونایی خرید ماسک و کیفیت ان برای ما بسیار مهمی دارد  بهتره با این ماسک  چند کاره هم آشنا شویم حال ممکن است بپرسید که این ماسک چه تفاوتی با ماسک های جالب دیگری که دیدیم داره.

ماسک همه کاره
ماسک چند کاره

خب ، این یکی به عنوان محافظ صورت به طوری عمل میکند که هیچ باکتری به چشم شما وارد نمی شه و یه ضد عفونی کننده لوازم جانبی دارد ، پس دیگه مجبور نیستیم برای پیدا کردن اسپری الکلمون همش از این جیب به اون جیب بشیم و یا حتی یه ساعت داخل کیفمون بگردیم چون طراح ان (فولدن دهنلی) این محصولات را به عنوان مکملی میدونه  که در دنیای پسا کرونا همه گیر می شه و به ملزومات تبدیل می شن.

گادو به معنای “نگهبان” است و کن به معنی “شمشیر” به زبان ژاپنی است که چنین روشی برای توصیف ابزار می‌برن -به این فلسفه که اونا از ما محافظت میکنند و انها را میکشد !

دانلود رایگان دموی نرم افزار گوارش مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار گوارش

 

ساختار گادو و کن

ماسک همه کاره
ماسک چند کاره

 

دستکش مخصوص واقعیت مجازی (VR)
ادامه مطلب
ماسک همه کاره
ماسک چند کاره

گادو و کن به طور خاص برای ادغام یکپارچه در زندگی ما طراحی شدن. یکی از مزایای این ماسک محافظ صورت رو با یک مکانیسم کشویی ساده ترکیب می کنه – یک پارچه منسوج تاشو که در زیر سپر پنهان شده و هنگام لغزش سپر بزرگتر میشه و به این ترتیب دبگه شما مجبور نیستین که مرتباً از سپر صورت مبهم و سنتی استفاده کنین.

اون بندهایی داره که راحتی و تناسب را تضمین می کنه ، دهان را نیز قابل مشاهده نگه می داره تا پنجره بیان انسان رو باز نگه داره ، چیزی که ما آنقدر عمیقاً خواهانش هستیم. Ken یک بطری اسپری ضد عفونی کنندست که به لحاظ ارگونومی طراحی شده تا در مقایسه با نمونه های قبلی قابل حمل و دسترسی بیشتری داشته باشد.

منبع

نرم افزار تخصصی ارتوپدی با چه نام هایی در گوگل سرچ میشود؟

دانلود رایگان ماسک چند کاره،دانلود نرم افزار ماسک چند کاره، اپراتور ماسک چند کاره، نمایش ماسک چند کاره،ابزار ماسک چند کاره، کاربردهای ماسک چند کاره، فروش ماسک چند کاره،سفارشات ماسک چند کاره، نوبت دهی ماسک چند کاره،ویژگی های ماسک چند کاره، محتوای ماسک چند کاره، دموی ماسک چند کاره،کد ماسک چند کاره، مدیریت ماسک چند کاره،فراخوان ماسک چند کاره

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یازده =