مربی تناسب اندام دجیتال + نرم افزار فشهار خون درمان دکتر

نرم افزار های پزشکی درمان دکتر


Contents

مربی تناسب اندام دیجیتالی

مربی تناسب اندام دیجیتالی
مربی تناسب اندام دیجیتالی

امروزه دستگاه های هوشمند پوشیدنی که تمرینات و فعالیت های تناسب اندام شما رو ردیابی می کنن خیلی محبوب شدن . آنها نه تنها فعالیتهای شما مانند تعداد مراحل پیاده روی ، ضربان قلب و فاصله دویدن رو ردیابی می کنن ، بلکه با بارگذاری امار خود در شبکه های اجتماعی یا تابلوهای ردیابی پیشرفت شما در مقایسه با دیگر کاربران رو مقایسه میکنه و به کاربران پر فعالیت این انگیزه را  میدهد که از همین سبک زندگی پیروی کنن.

با این حال ، موو نو (Moov Now) این مربی تناسب اندام دیجیتالی نه تنها با ردیابی و نظارت بر فعالیت شما رو انجام میده بلکه با ارائه مشاوره تناسب اندام در زمان فعالیت مثل مربی تناسب اندام شخصی ، این دست از فناوری هارو وارد مرحله جدیدی کرد.

دانلود رایگان دموی نرم افزار فشار خون مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار فشار خون

moov now در هر زمانی به شما مشاوره تناسب اندام میده

مربی تناسب اندام دیجیتالی +نرم افزار ریه و عفونی درمان دکتر
مربی تناسب اندام دیجیتالی

مربی تناسب اندام دیجیتالی

موو نو این مشاوره های صوتی رو از طریق اپلیکیشن روی گوشی هوشمند با شما انجام میده، درست مثله یه مربی واقعی که به شکل مربی تناسب اندام دیجیتالی درآمده ،باعث تحرک بیشتر شما برای رسیدن به اهداف خود میشود. همچنین این دستگاه نسبت به فعالیت و تمرین هایی که ممکنه به شما اسیب جسمانی وارد کنه بهتون هشدار میدهو همینطور راجب فعالیت هایی که باعث بهبودی شما میشرو بهتون توصیه میکنه .

ویژگی های moov now

موو نو ضد آبه ، پس می تونین از آن با فعالیت های آبی مثل شنا استفاده کنین. حتی نوع شنایی رو که استفاده می کنین و تعداد دورهایی رو که انجام می دین رو ردیابی می کنه. این دستگاه میتونه تمام این ردیابی ها رو مستقل از تلفن هوشمند شما انجام بده ، پس مجبور نیستین که برای استفاده از این دستگاه گوشیه خودتونو همه جا با خودتون ببرین.

Moov فعالیت شما را به صورت سه بعدی در زمان واقعی ردیابی می کنه. بسته به فعالیتی که دنبال می کنید می توانید آن را روی مچ دست یا مچ پا ببندین. برای همین دو بند مختلف در دستگاه قرار داده شده. بندها نیز الاستیک هستند پس فری سایزه و هر کسی میتواند از اونا استفاده کنه.

این فناوری میتونه شمارو بشناسه

برنامه همراه با انواع فعالیت های از پیش تعیین شده برای مبتدیان و کاربران پیشرفته مانند فعالیت های ساده پیاده روی برای تعریق تا فشار به حد مجاز همراهه تا واقعاً محدودیت های شما را آزمایش کنه و بشناسه. هر تمرینی هم می تونه متناسب با سطح مهارت شما تنظیم بشه.

از Moov Now می شه برای تمرینات گسترده ای از جمله پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری ، شنا ، اسکات ، فشار دادن ، پرش از جک و حتی بوکس کاردیو استفاده کرد.
برای دستگاه ردیابی که کمتر از 80 دلار قیمت دارد ، تعداد فعالیت هایی که می تواند ردیابی کنه رخیلی زیاده.

خرید

کاتترهای نرم
ادامه مطلب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =