نی قابل استفاده مجدد + نر مافزار مدیریت مراکز بهداشت

نرم افزار های پزشکی درمان دکتر


نی قابل استفاده مجدد

امروزه جنگی بر روی نی های پلاستیکی یکبار مصرف وجود داره و هرچی زمان بیشتر میگذره شدت این جنگ هم بیشتر میشه. هر روز تخمین زده می ‌شه که فقط در ایالات متحده بیش از 500 میلیون نی پلاستیکی مورد استفاده و دفع قرار می گیره.همین تعداد نی رو اگه بهم وصل کنیم میتونیم دوز تا دوز زمین رو پوشش بدیم اونم دو بار! و تجزیه هر کدوم از این نی های پلاستیکی بیش از 200 سال طول می کشه . پس چرا از نی قابل استفاده مجدد استفاده نکنیم تا دور ریزی نی ها کمتر بشه ؟؟؟؟

استفاده از نی قابل استفاده مجدد برای نجات محیط زیست

حجم کوچک نی +نرم افزار چشم درمان دکتر
نی قابل استفاده مجدد

یکی از راه های پیروزی در این جنگ استفاده از نی های قابل استفاده مجدده که از مواد مختلفی مانند شیشه و تیتانیوم ساخته شده اما حمل این نی های قابل استفاده مجدد دقیقاً راحت نیست. ایده بهتر استفاده از فاینال سترا (FinalStraw) است ، نی قابل استفاده مجدد که قابلیت جمع شدن داره و در یک کیف پلاستیکی کوچک قرار می گیره که می تونید اون رو از جاکلیدی خود آویزان کنید.

دانلود رایگان دموی نرم افزار دندان پزشکی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار دندان پزشکی

نی ها در رنگ های متنوع +نرم افزار اورولوژی درمان دکتر
نی قابل استفاده مجدد

انتهای این نی نرم و برای استفاده در کودکان خردسال مناسب است. کیف پلاستیکی نگهدارنده این نی، آنقدر کوچکه که در جاکلیدی جا می گیره ، در این صورت هیچوقت یادتون نمیره که نی رو با خودتون ببرید.

 

اوزون تراپی همراه
ادامه مطلب

فاینال سترا از ماده ای بدون بسفونل آ (BPA) بایک لوله فلزی خارجی ضد زنگ ساخته شده و می تونید از آن برای نوشیدنی های سرد و گرم استفاده کنید. با نگهداری مناسب میتونید این نی رو تا یک عمر نگهدارید و از اون استفاده کیند. شما تصور کنید که با این کار  از ورود چند نی یکبار مصرف به محل دفن زباله یا اقیانوس میتونید جلوگیری کنید .

این نی دارای یک برس مخصوصه که برای شست و شوشوی داخلش میتونید از این برس استفاده بکنید. برای استفاده از این برس تنها کافیه که اونرو داخل نی بکشید تا تمیز شود.

خرید

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =