دستگاهی برای انحنای بدن

نرم افزارهای پزشکی درمان دکتر


دیگر نگران انحنای بدن خود نباشید با دستگاه سوشال مارت برای ستون فقرات،آشنا شوید

دستگاه سوشال مارت اولین روش درمان اسکولیوز هستند که از اصول پشتیبانی تغذیه ای در ترکیب با تجهیزات آموزش خودکار پاسخ ایستا و دینامیک استفاده می کند. مطالعات بالینی اخیر نشان داده است که عدم تعادل خاصی در انتقال دهنده های عصبی (شیمیایی مغز) در بیماران اسکولیوز دیده می شود.

این انتقال دهنده های عصبی ارتباط مستقیمی با مکانیسم کنترل رفلکس ستون فقرات دارند که بر تراز ستون فقرات شما تأثیر می گذارد.پزشکان ما این انتقال دهنده های عصبی را آزمایش می کنند و مکمل هایی را برای حمایت ، تعادل و جلوگیری از خستگی ستون فقرات در حین تمرینات ارائه می دهند. نظارت بر انتقال دهنده های عصبی همراه با آموزش پاسخگویی خودکار ، محیطی منحصر به فرد برای تأثیر مثبت بر این رفلکس های ستون فقرات و کاهش اسکولیوز ایجاد می کند.

دانلود رایگان دموی نرم افزار درمان دکتر مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار درمان دکتر

دستگاه سوشال مارت
                             نرم افزارهای پزشکی درمان دکتر

دستگاه سوشال مارت برای تراز ستون فقرات و تمرینات ورزشی موثر است

پزشکان ما از تجهیزات ورزشی ابتکاری استفاده می کنند ، این تجهیزات به طور موثری عضلات موثر در تراز ستون فقرات شما را درگیر می کند. این تجهیزات بر چگونگی انقباض مغز در لایه های عمقی عضلات ستون فقرات ، لایه هایی که تراز ستون فقرات را کنترل می کنند ، تأثیر می گذارد.

شما به این فکر نمی کنید که کدام عضله منقبض شود ، بلکه رفلکس های طبیعی اصلاح کننده ستون فقرات به طور خودکار این کار را برای شما انجام می دهند. این به عنوان آموزش پاسخگویی خودکار شناخته می شود.اگر بخواهید یک پله را طی کنید ، قلب شما به طور خودکار سرعت خود را افزایش می دهد تا جریان خون بیشتری تولید کند. این یک رفلکس خودمختار است که ضربان قلب را افزایش می دهد.

منبع

نی قابل استفاده مجدد
ادامه مطلب
سایت نوبتها
دستگاه سوشال مارت

نرم افزارهای پزشکی درمان دکتر

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =