دیتگاه اوزون تزاپی + تزم افزار دیابت درمان دکتر

نرم افزار های پزشکی درمان دکتر


اوزون تراپی همراه

محققان دانشگاه پردو  آمریکاوسیله ای پوشیدنی تولید کرده اند که میتونه با پخش گاز ازون باعث از بین رفتن باکتری ها بشه. این فناوری اوزون تراپی همراه به مردم اجازه میبده که زخم های مزمن رو در خانه ضد عفونی کنند ، و در مواردی که زخم ها توسط باکتری های مقاوم در برابر دارو به صورت کلونی درومده و به آنتی بیوتیک درمانی پاسخ نمیدن، مفید واقع بشه.

فقط در ایالات متحده تقریباً 6 میلیون بیمار  زخم مزمن دارند. این شامل بسیاری از بیماران دیابتی هم هست که به زخم پا مبتلا می شوند. این زخم ها به طور جدی میتونن در سبک زندگی فرد رو تحت تاثیر قرار بده. در بسیاری از موارد ، زخم های مزمن خوب نمی‌شوند چون باکتری های موجود در ان در برابر انواع انتی بیونتیک ها مقاومت دارند.

دانلود رایگان دموی نرم افزار جراحی تخصصی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار جراحی تخصصی

جزئیات طراحی اوزون تراپی همراه +نرم افزار هموفیلی درمان دکتر
اوزون تراپی همراه

حتی در مواردی این باکتری ها میتونن یک بیوفیلم (بیوفیلم ها از باکتری ها محافظت می کنند و ریشه کن کردن آنها را دشوارتر می کند.) تشکیل بدن که یک مجموعه لزج از میلیون ها باکتری منفرد و یک ماتریس ترشح شده بر روی سطح چنین زخم هایی قرار میگیرند.

با دستگاه اوزون تراپی همراه دیگه نیازی به مراکز تخصصی نخواهید داشت

یکی از گزینه های رقع این مشکل استقاده از گاز ازون برای ضد عفونی سطح و همچین زخمهاست. اما درحال حاضر چنین درمانی باید با استفاده از تجهیزات تخصصی انجام بشه به این معنی که هر بیمار مجبوره برای استفاده از این نوع روش درمان بار ها به بیمارستان یا کلینیک مراجعه بکنه .

اجزا دستگاه اوزون تراپی +نرم افزار دیابت درمان دکتر
اوزون تراپی همراه

پس برای حل این مشکل تیم تحقیقاتی دانشگاه پردو دستگاه پوشیدنی تولیدگاز ازونی رو طراحی کرده كه بیماران می تونن برای ضد عفونی در خانه بمونن و به راحتی خودشون از این روش درمان استفاده کنند. یکی از محققان این تیم گفت: “ما یک روش انقلابی برای از بین بردن باکتری های سطح زخم یا زخم دیابتی و تسریع روند بهبود ایجاد کردیم.” “ما یک فناوری پوشیدنی کم هزینه و اجزای همراه برای ایجاد اوزون درمانی ایجاد کردیم.”

 

5 پیشرفت برتر در فناوری پزشکی - ASME
ادامه مطلب

این سیستم شامل یک پچ انعطاف پذیره که اجازه می دهد گاز ازون روی بستر زخم پخش شود. پچ به لوله ای متصل و به یک ژنراتور ازون متصل می شود ، که از طریق باتری انرژیش تأمین می شود. با روشن شدن ، دستگاه جریان مداوم اوزون ایجاد می کند که با اکسیداسیون سلولهای باکتری و پارگی باکتریهای موجود در زخم ، باعث از بین رفتن آن می شود. در کل سیستمی کوچک و مقرون به صرفه است.

منبع

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یازده =