کمک هوش مصنوعی به پزشکی+نرم افزار های پزشکی اختصاصی درمان دکتر

Contents

مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک:

نرم افزار مدیریت کلینیک
نرم افزار مدیریت کلینیک

صنعت پزشکی با آغوش باز از نرم افزار مدیریت کلینیک استقبال کرده است. فناوری پیشرفته نرم افزار نحوه کار صنعت بهداشت در سالهای اولیه را دگرگون کرده است. روزهایی که نگهداری سوابق بیماران و حفظ برنامه زمان ملاقات ها یک کار سخت در کلینیک ها و بیمارستان ها بود که شامل ناکارآمدی های مختلف اداری و عملکردی بود ، گذشته است.

نرم افزار مدیریت کلینیک با ویژگی های ابتکاری و گسترده خدمات بی شماری را ارائه می دهد. این نرم افزار شایسته می تواند کل پرونده بیمار از جمله آدرس ، جنس ، سن ، حساسیت دارو به سایر پرونده های دیگر مانند نمودار ریه ها ، نمودار قلب ، نمودار وزن و قد و موارد دیگر را در خود نگه دارد.

نسخه ها ، سوابق بیمار ، صورتحساب ها ، گزارش های تشخیصی و سایر گواهینامه ها را چاپ می کند. این سیستم حسابداری ، برنامه های قرار ملاقات و همچنین موجودی داروها را حفظ می کند.

نرم افزار مدیریت کلینیک
نرم افزار مدیریت کلینیک

1. سیستم ضبط بدون کاغذ:

مزیت اساسی استفاده از مدیریت نرم افزار کلینیک این است که به شما کمک می کند از تمام مدارک دستی خلاص شوید. ذخیره و نگهداری آنها نه تنها دشوار است بلکه مستعد فرسودگی هستند. این نرم افزار شامل ماژول “پرونده الکترونیکی سلامت” است که تمام اسناد و اطلاعات لازم را در سیستم خود نگهداری می کند.

چند ویژگی یک سیستم الکترونیکی موثر در زمینه سلامت:

-گردش کار موثر بالینی را ایجاد می کند.

-نیاز به ذخیره ، مدیریت و بازیابی سوابق حجیم را برطرف می کند.

-دسترسی راحت تری به داده های بالینی را برای شما فراهم می کند

-توانایی جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های بیمار را دارد که امکان دسترسی به یک گروه مجزا از جمعیت را فراهم می کند.

2. دسترسی آسانتر و سریعتر به سوابق بیمار و سایر داده ها:

برای هر ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی بسیار مهم است که بتواند به راحتی سوابق پزشکی بیمار را ردیابی ، ذخیره و دسترسی پیدا کند. با کمک مدیریت نرم افزار کلینیک ، می توان به راحتی داده های مهم بیمار را در سیستم ضبط ، به روزرسانی و بایگانی کرد تا در برخوردهای بعدی بتواند دسترسی داشته باشد.

این سیستم رکورد را به صورت یک صفحه جریان برای هر بیمار تولید می کند. جزئیاتی مانند تشخیص قبلی ، جراحی ، مشکلات مزمن ، نتایج آزمایش ، واکسیناسیون و موارد دیگر را در آن خواهید یافت. در صورت نیاز ، پزشک می تواند با کلیک یک دکمه نگاهی به کل تاریخچه بیمار داشته باشد.

دانلود رایگان دموی نرم افزار مدیریت کلینیک مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار مدیریت کلینیک

3. هماهنگی بین بخشهای مختلف:

با استفاده از سیستم یکپارچه نگهداری سوابق ، چنین نرم افزاری به پزشکان بخشهای مختلف اجازه می دهد تا با یکدیگر هماهنگی کنند تا وضعیت بیمار را بهتر ارزیابی کنند. علاوه بر این ، سیستم مبتنی بر ابر مانند prako ، doc-Eng ، همکاری را به طور فزاینده ای آسان می کند.

کاتالوگ نرم افزار درمانگاه هوشمند 

4. بهبود کارایی:

سیستم مدیریت کلینیک با اتوماسیون کل سیستم ، کارایی عمومی سازمان را بهبود می بخشد. این نرم افزار به ساده سازی هر یک از عناصر یک مرکز مراقبت های بهداشتی کمک می کند. برخی از آنها شامل ثبت سوابق ، چاپ نسخه ها ، نمودارها ، زمان بندی قرارهای ملاقات بیماران و عملکردهای صورتحساب است. همچنین حساب و موجودی را حفظ می کند.

مدیریت فرآیند خودکار موجب صرفه جویی در وقت کارکنان پزشکی می شود تا بتوانند روی کارهای مهم دیگری متمرکز شوند. این باعث افزایش بهره وری آنها می شود و آنها کار خود را راضی تر می دانند. از این رو هزینه عملیاتی کلینیک به حداقل می رسد و کارایی کارکنان بهبود می یابد.

اگر به روشی دیگر به آن نگاه کنید ، بیمارانی که از مراقبت های با کیفیتی برخوردار می شوند نیز به احتمال زیاد آن را به دوستان خود توصیه می کنند. این بدان معناست که بیماران بیشتر منجر به سود بیشتر می شوند.

5. رضایت بیمار:

یکی از ارزشمندترین ویژگی های نرم افزار مدیریت کلینیک ، زمانبندی است. این بدان معناست که بیماران مجبور نیستند از طریق تلفن تماس بگیرند و قرار ملاقات بگذارند. آنها می توانند در هر زمان از روز قرارهای خود را بصورت آنلاین رزرو کنند. آنها به صورت شبانه روزی به پورتال خود دسترسی دارند. در واقع ، آنها همچنین می توانند قرار ملاقات ها را لغو و زمانبندی مجدد کنند.

بعلاوه ، ماژول زمانبندی یادآوریهای ملاقات خودکار را از طریق ایمیل ، پیامک و تماس برای بیماران ارسال می کند تا آنها آن را از دست ندهند.

با پیشرفت ، این سیستم همچنین زمان انتظار برای بیماران در کلینیک ها را کاهش می دهد. این سیستم قبل از اینکه بیمار درب را بپیماید ، برخورد بیمار را ردیابی و مدیریت می کند. سپس فرم های دریافت الکترونیکی را برای آنها ایجاد می کند تا قبل از مراجعه پر شوند. این امر به ساده سازی ویزیت بیمار در بیمارستان کمک می کند. بنابراین ، زمان انتظار را که در غیر این صورت شخصاً برای پر کردن فرم ها صرف می شود ، کاهش می دهد.

اکنون بیماران در مراکز درمانی خودکار درمان های بدون دردسر را دریافت می کنند. بیماران همچنین نگران ذخیره سازی نسخه های خود نیستند زیرا می دانند اطلاعات آنها در کلینیک پزشک ذخیره می شود. نرم افزار کلینیک می تواند برای افزایش رضایت بیماران برای مراکز بهداشتی مفید واقع شود.

6. دقت

سوابق الکترونیکی سلامت بدون خطا هستند. با انجام خودکار تمام کارها ، خطاهای ناشی از دست انسان را از بین می برد.

به عنوان مثال ، پیاده سازی نرم افزار کلینیک به دلیل تشخیص اشتباه ، امکان درمان اشتباه را از بین می برد. علاوه بر این ، نسخه های چاپی وجود دارد که خواندن آنها آسان است. به دلیل خط غیرقابل خواندن پزشکان ، احتمال دریافت داروهای اشتباه را کاهش می دهد.

نه تنها این ، در صورتحساب های پزشکی نیز همین مورد است. این یکی از عناصر مهم مراکز بهداشتی درمانی است. سیستم مدیریت کلینیک ماژول های صورتحساب را ارائه می دهد که استرس ناشی از مدیریت روند چرخه درآمد را کاهش می دهد.

در طی مراحل صورتحساب ، پیگیری همه مواردی که باید انجام شود دشوار است. ماژول وضعیت ادعای بیمه را ردیابی می کند و صورتحساب را با ارائه دهندگان بیمه هماهنگ می کند. این امر اطمینان از پردازش سریع و دقیق ادعاها را تضمین می کند.

بنابراین ، این ویژگی باعث می شود که بیمار و موسسه در مورد کپی و کسر در یک صفحه باشند.

7. سرویس سریع

سیستم مدیریت کلینیک باعث صرفه جویی در وقت نوشتن نسخه ها ، محاسبه و تهیه صورتحساب ، بایگانی و شکار برای پرونده های بیمار و همچنین حفظ برنامه های قرار ملاقات می شود. به همین ترتیب ، پزشکان می توانند به بیماران خود توجه بیشتری داشته و خدمات سریع و بهتری به آنها ارائه دهند.

برای اطلاعات بیشتر از نرم افزار مدیریت کلینیک اینجا کلیک کنید.(کاتالوگ)

نرم افزار مدیریت مطب با چه نام هایی در گوگل سرچ میشود؟

برنامه ی مدیریت مطب، برنامه ی هوشمند مدیریت مطب، دانلود رایگان مدیریت مطب،نرم افزار مدیریت مطب، نرم افزار هوشمند مدیریت مطب، دانلود رایگان نرم افزار مدیریت مطب، نوبت دهی مدیریت مطب، کلینیک مدیریت مطب،درمانگاه مدیرت مطب، دانلود دموی مدیریت مطب، مرکز مدیریت مطب، مرکز هوشمند مدیریت مطب، فروشگاه مدیریت مطب، اپراتور مدیریت مطب، کاربر مدیریت مطب، پلی کلینیک مدیریت مطب، مرکز مدیرت مطب، پیامک مدیریت مطب، سی دی مدیریت مطب، پذیرش بیمار مدیریت مطب، مطلب مدیریت مطب، مذیرت مطب تخصصی، اسناد مدیریت مطب، رسیدگی مدیریت مطب، فراخوان مدیرت مطب،

کاربر پسند ترین و قوی ترین و کامل ترین و ارزان ترین نرم افزار کلینیک، درمانگاه و مطب پزشکی ایران با قابلیت حسابداری پیشرفته و انبار داری و فروش کالا و خدمت و محاسبه شرکاء و سود و زیان و هزینه ها و پرونده الکترونیک سلامت و بیمه های آنلاین و بیمه های تکمیلی و اتصال به کارتخوان و درگاه های بانکی ایران بهمراه فیلم آموزشی و نصب و آپدیت بشدت قوی،دارای انواع جوابدهی ها و پیگیری بیماران و پیامک درمان دکتر

نرم افزار مدیریت کلینیک جهت اطلاعات بیشتر

منبع

بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک
ادامه مطلب

2 نظرات

    • سلام عاقبت شما بخیر
      بله در تمام نرم افزارهای اتوماسیون پزشکی و نرم افزارهای کلینیک هوشمند ما سیستم ها افلاین کار می کنند و سرعت بالایی دارند
      و همچنین در صورت درخواست پزشک یا موسسه پزشکی می تواند سیستم بصورت آنلاین نیز کار کند
      متشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =