بهترین وسیله شنا برای کودکان ناتوان+بهترین نرم افزار هموفیلی درمان دکتر

نرم افزار های درمان دکتر


Contents

بهترین وسیله شنا برای کودکان ناتوان چیست؟

یکی از مشکلاتی که بچهای معلول دارند عدم حضور انها در استخر میباشد پس بهترین وسیله شنا برای کودکان ناتوان چیست؟دستگاه شناور دستگاهی است که کودک شما را کمک میکند تا شناکند.

بهترین وسیله شنا برای کودکان ناتوان+بهترین نرم افزار پزشکی مغز واعصاب درمان دکتر
بهترین وسیله شنا برای کودکان ناتوان

بهترین وسیله شنا برای کودکان ناتوان

یافتن چرخ دنده شنای خوب برای شنا کودکان ناتوان

1. به دنبال دستگاه های شناور تأیید شده توسط گارد ساحلی ایالات متحده بگردید
“کارشناسان آشنا از جمله صلیب سرخ مدت ها است که توافق کرده اند که یک دستگاه شناور شخصی (PFD) توسط گارد ساحلی ایالات متحده بهترین گزینه برای ایمن نگه داشتن کودک در داخل و اطراف آب است.

با این حال ، این تنها نیمی از داستان است. در واقعیت ، کلید ایمنی برای هر کودک – قادر یا متفاوت – پوشیدن هر نوع دستگاه شناور ، نظارت است که توسط والدین یا سرپرست هنگام کودک در آب انجام می شود.

2. از تناسب مناسب برخوردار شوید
“یک دستگاه شناور سازی نیاز به پشتیبانی و ایمنی ، ایجاد ثبات ، تسهیل حرکت ، کاهش ترس و” دستی “اضافی در مراقبت از کودک به مراقب دارد. این دستگاه باید بر اساس نوع بدن ، قدرت ، دامنه نیازهای کودک متناسب باشد. حرکت و سبک حرکت  شناو شناوری بیش از حد می تواند تحرک را مختل کرده و استقلال را کاهش دهد. به همین دلیل انتخاب دستگاه به اندازه کودک معلول، فردی است. نیازهای منحصر به فرد وی باید مورد توجه قرار گیرد. “

3. از کمک متخصص استفاده کنید
“با یک مربی شنا برای پیدا کردن مطمئن ترین و راحت ترین بهترین وسیله شنا برای کودکان ناتوان که امکان می دهد بیشتر در آب لذت ببرد ، کار کنید!  بیمارستان های توان بخشی دارای استخر نیز ممکن است شخصی داشته باشند که می تواند به افراد ناتوان کمک کند.

دانلود رایگان دموی نرم افزار درمان دکتر مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار درمان دکتر

بهترین وسیله شنا یرای کودکان ناتوان
بهترین وسیله شنا یرای کودکان ناتوان
معایب دستگاه شناور

برخی از امکانات به شدت “عدم استفاده” از هرگونه دستگاه شناور را اعمال می کنند استدلال این است که به والدین و احتمالاً کودک احساس امنیت کاذب می بخشد. من به عنوان یک ناظر 30 ساله آبزیان می توانم به شما بگویم که این حقیقت دارد.

ما اغلب می بینیم که والدین در یک شناور توجه خود را از کودکان دور می کنند دستگاهی برای بازدید یا حضور در کودک دیگر. نگهبانان اغلب مجبور شده اند به آب بروند تا کودک را به حالت عمودی برگردانند ، رو به بیرون باشد. گفته می شود ، اگر استخری وجود داشته باشد که اجازه نمی دهد کودک آب داشته باشد کمکی که او نیاز دارد ، والدین ممکن است برای اجازه دادن به آن نیاز به جنگ داشته باشند.

منبع شنای کودکان ناتوان

 

5پیشرفت های پزشکی
ادامه مطلب

 

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هشت =