تمرکز ما چرا ما روی هوش مصنوعی تمرکز می کنیم (و به چه هدف) این یک زمان هیجان انگیز در توسعه هوش مصنوعی است.

رویکرد ما برای توسعه و بهره‌برداری از پتانسیل هوش مصنوعی در مأموریت بنیانگذاری ما – سازماندهی اطلاعات جهان و دستیابی به آن در دسترس و مفید – پایه گذاری شده است و با تعهد ما برای بهبود زندگی هرچه بیشتر مردم شکل می گیرد.

این دیدگاه ما است که هوش مصنوعی اکنون و بیش از هر زمان دیگری برای تحقق آن مأموریت و تعهد بسیار مهم است.

بارگیری PDF این صفحه زمان مهیج در توسعه هوش مصنوعی است. رویکرد ما برای توسعه و بهره‌برداری از پتانسیل هوش مصنوعی در مأموریت بنیانگذاری ما – سازماندهی اطلاعات جهان و دستیابی به آن در دسترس و مفید – پایه گذاری شده است و با تعهد ما برای بهبود زندگی هرچه بیشتر مردم شکل می گیرد.

این دیدگاه ما است که هوش مصنوعی اکنون و بیش از هر زمان دیگری برای تحقق آن مأموریت و تعهد بسیار مهم است.

ما معتقدیم که هوش مصنوعی یک فناوری بنیادی و تحول گرا است که از طریق ظرفیت خود برای کمک ، تکمیل ، توانمندسازی و الهام بخشیدن به مردم تقریباً در هر زمینه ای از تلاش های انسانی ، مزایای قانع کننده و مفیدی را برای مردم و جامعه فراهم می کند.

این پتانسیل را دارد که در مقابله با برخی از چالش ها و فرصت های مهم جامعه ، از روزمره تا خلاق تر و تخیل تر ، کمک کند. ما به عنوان یک شرکت اطلاعات و اطلاعات رایانه ای ، هدف ما این است که از طریق تحقیقات مسیر و تعریف میدانی برای توسعه هوش مصنوعی توانمندتر و مفیدتر ، در صدر پیشبرد مرزهای هوش مصنوعی قرار داشته باشیم.

گوگل ai هوش مصنوعی
Why we focus on AI (and to what end)

از این تحقیق و توسعه ، ما نوآوری های دستیابی به موفقیت را به دنیای واقعی برای کمک به مردم و بهره مندی از جامعه در همه جا از طریق زیرساخت ها ، ابزارها ، محصولات و خدمات و همچنین از طریق فعال کردن و همکاری با دیگران برای بهره مندی از جامعه ارائه می دهیم. ما همچنین نوآوری هایی را دنبال می کنیم که به باز کردن اکتشافات علمی و مقابله با بزرگترین چالش ها و فرصت های بشر کمک می کند.

بسیاری از نوآوری های ما در حال حاضر به مردم (در بعضی موارد میلیاردها مردم) ، جوامع ، مشاغل و سازمان ها و جامعه کمک می کنند و به نفع آنها هستند – با این نوآوری های بیشتر هنوز در عین حال ، می فهمیم که هوش مصنوعی ، به عنوان یک فناوری هنوز در حال ظهور ، پیچیدگی ها و خطرات مختلف و در حال تحول را ایجاد می کند.

پزشک متخصص و تخصص(پزشکی)
ادامه مطلب

توسعه و استفاده از هوش مصنوعی ما باید این خطرات را برطرف کند. به همین دلیل است که ما به عنوان یک شرکت ، پیگیری مسئولیت پذیری هوش مصنوعی را ضروری می دانیم.

ما متعهد هستیم که در توسعه و حمل و نقل برنامه های مفید و مفید ، استفاده از اصول اخلاقی مبتنی بر ارزش های انسانی و پیشرفت رویکردهای خود را در هنگام یادگیری از تحقیق ، تجربه ، کاربران و جامعه گسترده تر ، رهبری و تعیین استاندارد کنیم.

ما همچنین معتقدیم که گرفتن هوش مصنوعی درست – که برای ما مستلزم نوآوری و ارائه مزایای گسترده ای برای مردم و جامعه است ، ضمن کاهش خطرات آن – باید یک تلاش جمعی باشد که ما و دیگران از جمله محققان ، توسعه دهندگان ، کاربران (افراد ، مشاغل و سایر سازمان ها) ، دولت ها ، تنظیم کننده ها و شهروندان را درگیر کند.

گوگل توضیح داد که، چرا روی هوش مصنوعی تمرکز می کنیم (و برای چه هدفی)
3d cyborg head processing data.گوگل

بسیار مهم است که اگر هوش مصنوعی بتواند پتانسیل خود را برای مردم و جامعه تأمین کند ، اعتماد عمومی را به دست آوریم. ما به عنوان یک شرکت ، ما از این فرصت استفاده می کنیم که با دیگران همکاری کنیم تا AI را به درستی بدست آوریم. ما متقاعد شده ایم که نوآوری های فعال شده با هوش مصنوعی که ما بر روی توسعه و تحویل جسورانه و با مسئولیت پذیری متمرکز شده ایم ، مفید ، قانع کننده و پتانسیل کمک و بهبود زندگی افراد در همه جا هستند – این همان چیزی است که ما را مجبور می کند.

و ما از آنچه در سال 2023 و بعد از آن پیش می رود ، هیجان زده می شویم ، زیرا آماده می شویم تا برخی از تجربیات نوآورانه جدید را به اشتراک بگذاریم! – جیمز مانیکا ، جف دین ، دمیس حسابیس ، ماریان کروک و ساندر پیچای چشم انداز ، تمرکز و رویکرد اصولی ما در 5 بخش در زیر شرح زیر است که ما در پنج بخش اصلی به نحوه تفکر و نزدیک شدن به هوش مصنوعی می پردازیم.

هر قسمت با پیشرفت نوآوری های ما تکامل می یابد و از آنجا که از تحقیق ، تجربه ، کاربران و جامعه گسترده تر می آموزیم. 1. چرا ما در حال توسعه هوش مصنوعی هستیم ، ما معتقدیم که هوش مصنوعی ، از جمله روشهای اصلی آن مانند یادگیری ماشین (ML) ، یک فناوری بنیادی و تحول گرا است. هوش مصنوعی استفاده های جدید و نوآورانه از ابزارها ، محصولات و خدمات را امکان پذیر می کند و هر روز توسط میلیارد ها نفر و همچنین مشاغل ، دولت ها و سازمان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. هوش مصنوعی می تواند تقریباً در هر زمینه ، از کارهای روزمره گرفته تا تلاشهای جسورانه و تخیلی ، به مردم کمک کند ، تکمیل کند ، توانمند سازی کند و از آنها الهام بگیرد.

رازهای موفقیت، 399 کد نهایی از کوین ترودود
ادامه مطلب

این می تواند اکتشافات و فرصتهای علمی جدید را باز کند و به مقابله با بزرگترین چالش های بشریت – امروز و در آینده کمک کند. همانطور که بسیاری از آنها تأکید کرده اند ، ما معتقدیم که هوش مصنوعی از طریق توانایی خود می تواند از مردم و جامعه بهره مند شود:

اطلاعات را برای افراد بیشتر مفید و در دسترس قرار دهد ، در همه جا ، در اغلب موارد ، اغلب به غلبه بر موانع از جمله دسترسی ، معلولیت و زبان کمک به افراد و سازمان ها برای تصمیم گیری ، حل مشکلات ، تولید و خلاقیت در زندگی روزانه و کاری خود امکان نوآوری از جمله بحران های بهداشت عمومی ، بلایای طبیعی ، تغییر آب و هوا و پایداری به شناسایی و کاهش تعصبات اجتماعی و نابرابری های ساختاری (به عنوان مثال اقتصادی – اقتصادی ، اجتماعی و جمعیتی و منطقه ای) کمک می کند تا پیشرفت های علمی و سایر پیشرفت ها را برای پرداختن به بزرگترین فرصت ها و چالش های آینده بشریت (به عنوان مثال تشخیص پزشکی ، کشف مواد مخدر ، پیش بینی آب و هوا زیرساخت های موجود ، ابزارها ، نرم افزارها ، سخت افزارها و دستگاه های موجود – از جمله محصولات و خدماتی که معمولاً به عنوان هوش مصنوعی تصور نمی شوند ، قدرت و تبدیل کنید.

گوگل دلیل بوجود آمدن هوش مصنوعی را بیان کردنمونه هایی در مورد ما که قبلاً توسط AI در حال تغییر هستند شامل جستجوی Google ، Google Maps ، Google Photos ، Google Workspace و تلفن های Android است. این به طور قابل توجهی سودمندی آنها را افزایش داده و ارزش آنها را برای مردم ضرب می کند. همچنین منجر به دسته های جدیدی از ابزارها ، محصولات و خدمات کمکی خواهد شد که اغلب با قابلیت دستیابی به موفقیت و عملکردی که فقط از طریق هوش مصنوعی امکان پذیر است.

این شامل مترجمان قدرتمندتر و فراگیر تر زبان ، هوش مصنوعی مکالمه و دستیاران ، هوش مصنوعی تولیدی و چند مودال ، روباتیک و اتومبیل های بدون راننده است. و این فقط آغاز است.

 

گوگل توضیح داد که، چرا روی هوش مصنوعی تمرکز می کنیم (و برای چه هدفی) منبع خبر

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نه =