لباس کمکم به تحرک سالمندان + نرم افزار پزشکی

Contents

لباس کمک به تحرک سالمندان

 لباس های ایو بهار(yves behar) عضلات برقی هستند که به تحرک سالمندان کمک می کند تا از پله ها بالا بروند ، بایستند و صعود کنند.

مجموعه لباس Aura Powered با همکاری شرکت رباتیک Superflex طراحی شده است که نمایشگاه جدید Old Old در موزه طراحی لندن رونمایی شد ، که بررسی می کند چگونه طراحان می توانند تجربیات روزانه مردم را در زندگی بعدی تقویت کنند.

لباس کمک به تحرک سالمندان
لباس کمک به تحرک سالمندان

این لباس  کمک به تحرک سالمندان از پارچه ای سبک و انعطاف پذیر ساخته شده است ، قصد دارد تا از طریق سری موتورهایی که در غلافهای شش ضلعی قرار گرفته اند باعث کم شدن احساس عواض پیری شود.

غلافها یا “عضلات الکتریکی” – در قسمت تحتانی تنه ، باسن ، پاها و پشت قرار دارند و با سنسورها تعبیه شده اند.

هوش مصنوعی و ساختار لباس کمک به تحرک سالمندان

هر کدام از آنها از هوش مصنوعی برای واکنش به حرکات طبیعی بدن استفاده می کنند و قدرت عضلات را برای کمک به فرد در هنگام  برخاستن ، نشستن یا ایستادن در حالت ایستاده زیاد می کنند.

بیهار گفت: “وقتی ما در مورد طراحی برای جمعیت سالخورده صحبت می کنیم ، رویکرد استاندارد ما ارائه کمک به خانه , انجام وظایف ، ماژول های رفاهی ، عدم تحرک است . استودیوی مستقر در فرانسیسکو نیز در این نمایشگاه یک همراه ربات را به نمایش می گذارد.

وی اضافه کرد”اما ایا فناوری می‌تواند به ما كمك كند تا به جهان خود ادامه دهیم و از نظر جسمی ، اجتماعی و عاطفی با آن درگیر شویم؟”. “این سؤالی است که Superflex در حال پاسخ دادن به مفهوم لباس نیرو استپ غلاف ها و سنسورها به

دانلود رایگان دموی نرم افزار ارتوپدی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار ارتوپدی

لباس کمک به تحرک سالمندان
لباس کمک به تحرک سالمندان

طور آناتومیکی با ترکیب عضلانی مورد استفاده قرار می گیرند.

یک باند V شکل در قسمتهای پارچه نرم ،نقاط خاصی از بدن را محکم می کند تا پشتی ای  کمری را ارائه دهد.

در هنگام انتخاب رنگ و مواد ، استودیوها می خواستند از نگاه بالینی و زیبایی ساختار لباس توجه کنند.

این تیم گفت: “چارچوب طراحی و سبکی كه در حال ساختن آن هستیم جدا از زیبایی شناسی معمولی برای بازار پیری است كه توسط زیبایی شناسی بالینی و بیمارستانی مشخص شده است.”

“به جای طراحی و چارچوب زیبایی شناختی محصولات مربوط به بازار پیری که نگران کننده است و افزایش حاشیه نشینی را تقویت می کند ، مواد و جزئیات طراحی طرح Superflex در مورد راحتی ، کارایی و سبک است.

منبع

دوربین سلفی و کامبیوزیت
ادامه مطلب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =