فناوری پزشکی + نرم افزار های اختصاصی پزشکی درمان دکتر

Contents

پیشرفت های پزشکی

آینده مراقبت های بهداشتی با پیشرفت های پزشکی در فناوری های مراقبت های بهداشتی دیجیتال ، مانند هوش مصنوعی ، VR / AR ، چاپ سه بعدی ، رباتیک یا فناوری نانو ، در جلوی چشم ما شکل می گیرد.

ما باید با آخرین پیشرفت ها آشنا شویم تا بتوانیم فناوری را کنترل کنیم و نه برعکس. آینده مراقبت های بهداشتی در همکاری همزمان با فناوری است و کارکنان مراقبت های بهداشتی باید از فناوری های نوظهور مراقبت های بهداشتی استقبال کنند تا در سال های آینده نیز در این زمینه مطرح باشند.

 

فناوری و انسان ها برای پیشرفت های پزشکی بهتر دست به دست هم می دهند:

صادقانه اعتقاد دارم که این تنها راه پیشرفت است. فناوری تنها در صورتی می تواند به ما کمک کند و زندگی ما را بهبود بخشد که روی شانه آن بایستیم و همیشه (حداقل) دو قدم از آن جلوتر باشیم. اما اگر به این قانون پایبند باشیم ، همکاری بین مردم و فناوری می تواند دستاوردهای شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد.

در پزشکی و مراقبت های بهداشتی ، فناوری دیجیتال می تواند به تبدیل سیستم های مراقبت های بهداشتی ناپایدار به سیستم های پایدار کمک کند ، رابطه بین متخصصان پزشکی و بیماران را یکسان کند ، راه حل های ارزان تر ، سریع تر و موثرتری را برای بیماری ها ارائه دهد – فناوری ها می توانند نبرد ما را در برابر سرطان ، ایدز یا ابولا پیروز کنند – و به سادگی می تواند به افراد سالم تری منجر شود که در جوامع سالم تری زندگی می کنند.

اما همانطور که گفته می شود ، شخص باید استاد خانه خود باشد ، بنابراین ارزش دارد که “آینده” را با بهبود سلامت خود از طریق فن آوری های دیجیتال شروع کنیم ، و همچنین نگرش خود را نسبت به مفهوم سلامتی تغییر دهیم.

 

1. هوش مصنوعی:

من معتقدم که هوش مصنوعی توانایی طراحی مجدد مراقبت های بهداشتی به طور کامل را دارد. الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند سریعتر از هر بازیگر فعلی در پالت مراقبت های بهداشتی از جمله هر متخصص پزشکی ، سوابق پزشکی را تهیه کنند ، برنامه های درمانی را طراحی کنند یا روش های دارویی ایجاد کنند.

Atomwise از ابر رایانه هایی استفاده می کند که درمان ها را از پایگاه داده ساختارهای مولکولی ریشه می دهد. در سال 2015 ، شرکت تازه تاسیس یک جستجوی مجازی برای داروهای موجود و ایمن را شروع کرد که می تواند برای درمان ویروس ابولا دوباره طراحی شود. آنها دو داروی پیش بینی شده توسط فناوری AI شرکت پیدا کردند که ممکن است به طور قابل توجهی باعث کاهش عفونت ابولا شود.

اخیراً ، Google’s DeepMind A.I. برای تجزیه و تحلیل سرطان پستان. این الگوریتم برای شناسایی سرطان پستان ، به طور متوسط ​​11.5٪ ، از تمام رادیولوژیست های انسانی در مجموعه داده های از پیش انتخاب شده بهتر عمل کرد!

اینها تنها دو مورد از بسیاری از مثالهای شرکتهایی هستند که از هوش مصنوعی استفاده می کنند. پیشبرد فناوری بهداشتی از طراحی داروهای جدید تا ایجاد اختلال در تصویربرداری پزشکی تا سوابق پیشرفت های پزشکی که ما در مقاله اخیر نمونه های مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم. با تمام این مثالهای ملموس ، تصور کنید که اگر استفاده زود هنگام از هوش مصنوعی منجر به چنین کشف های شگفت انگیزی شود ، چه افق هایی برای بشریت باز می شود!

دانلود رایگان دموی نرم افزار پیشرفت های پزشکی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار پیشرفت های پزشکی

هوش مصنوعی در پزشکی+نرم افزار های اختصاصی پزشکی درمان دکتر
پیشرفت های پزشکی

2.پیشرفت واقعیت مجازی در پزشکی:

واقعیت مجازی (VR) زندگی بیماران و پزشکان را به طور یکسان تغییر می دهد. در آینده ، ممکن است به گونه ای عمل کنید که گویی انگشت دست خود را به دست گرفته اید یا می توانید بیا خانه سفر کنید در حالی که روی تخت بیمارستان دراز کشیده اید.

از VR برای آموزش جراحان آینده و برای جراحان واقعی برای تمرین عمل استفاده می شود. چنین برنامه های نرم افزاری توسط شرکت هایی مانند Osso VR و ImmersiveTouch تهیه و ارائه می شوند و با نتایج امیدوار کننده در حال استفاده فعال هستند. یک مطالعه اخیر هاروارد بازبینی تجاری نشان داد که جراحان آموزش دیده VR 230 درصد افزایش عملکرد کلی خود را نسبت به همتایان آموزش دیده سنتی خود داشته اند. موارد اول نیز در انجام اقدامات جراحی سریعتر و دقیق تر بودند.

این فناوری همچنین به نفع بیماران است و اثبات شده است که در مدیریت درد موثر است. زنان برای تجسم مناظر تسکین دهنده به هدست VR مجهز شده اند تا به آنها کمک کند تا درد زایمان را پشت سر بگذارند.

بیمارانی که از درد گوارشی ، قلبی ، عصبی و پس از جراحی رنج می برند ، در هنگام استفاده از VR ، برای کاهش حواسشان از محرک های دردناک ، در میزان درد خود کاهش یافته است. یک مطالعه آزمایشی 2019 حتی نشان داد بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار می گیرند ، درد و اضطراب خود را کاهش می دهند و تجربه کلی بیمارستان را بهبود می بخشند.

پیشرفت های پزشکی
پیشرفت های پزشکی

3. ردیاب های بهداشتی ، پوشیدنی ها و حسگرها:

از آنجا که پیشرفت های پزشکی و مراقبت های بهداشتی با توانمندسازی بیماران و همچنین افرادی که از طریق فناوری از سلامت خود مراقبت می کنند ، ارتباط نزدیکی دارد ، من نمی توانم ردیاب های بهداشتی ، پوشیدنی ها و حسگرها را از انتخاب خود کنار بگذارم. آنها وسایل بسیار خوبی برای شناخت بیشتر از خود و کنترل مجدد زندگی خود هستند.

من شخصاً از Fitbit Ionic برای نظارت بر خواب و پیگیری تمریناتم استفاده می کنم. من آن را با Polar H10 تکمیل می کنم تا برنامه های تمرینی خود را با مربی ام تنظیم کنم تا بهترین تمرینات را برای توانایی هایم پیدا کنم. برای مراقبه ، هدبند Muse بسیار به من کمک کرد تا موارد اصلی را که شخصاً برای یک جلسه مراقبه موفقیت آمیز نیاز دارم پیدا کنم. اکنون برای دستیابی به ذهنیت مجبور نیستم از دستگاه استفاده کنم!

مهم نیست که آیا شما می خواهید وزن ، سطح استرس ، توانایی های شناختی خود را بهتر مدیریت کنید یا دوست دارید به یک حالت متناسب و پرانرژی برسید ، دستگاهی برای همه این نیازها و موارد دیگر وجود دارد! زیبایی این دستگاه های جدید با تکنولوژی پیشرفته این است که واقعاً بیماران را به مرکز مراقبت تبدیل می کنند.

این دستگاه ها با توانایی نظارت بر سلامتی فرد در خانه و به اشتراک گذاری نتایج از راه دور با پزشک خود ، به افراد این قدرت را می دهند تا سلامتی خود را کنترل کرده و با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند.

 

دل نوشته یک پزشک
ادامه مطلب

4.انقلابی در توسعه دارو:

در حال حاضر ، روند تولید داروهای جدید بسیار طولانی و بسیار گران است. با این حال ، روش هایی برای بهبود توسعه دارو با روش های مختلف از هوش مصنوعی تا آزمایش های سیلیکو وجود دارد. چنین فناوری ها و رویکردهای جدید در سالهای آینده بر چشم انداز دارویی مسلط هستند و خواهند بود.

شرکت هایی مانند Turbine ، Recursion Pharmaceuticals و Deep Genomics از قدرت هوش مصنوعی استفاده می کنند. برای ایجاد کاندیداهای جدید دارویی و راه حل های درمانی جدید در زمان رکورد و سرعت بخشیدن به زمان بازاریابی ، همه در حالی که موجب صرفه جویی در هزینه ها و جان افراد می شود.

یکی دیگر از فناوری های امیدوارکننده مراقبت های بهداشتی ، آزمایشات داروهای سیلیکو است. اینها شبیه سازی های رایانه ای جداگانه ای است که در تولید یا ارزیابی نظارتی یک محصول پزشکی ، دستگاه یا مداخله استفاده می شود.

در حالی که فن آوری و درک بیولوژیکی فعلی امکان انجام آزمایشات بالینی کاملاً شبیه سازی شده را ندارد ، اما پیشرفت چشمگیری در این زمینه با ارگانهای روی تراشه وجود دارد که قبلاً مورد استفاده قرار گرفته اند. HumMod یا “کاملترین ، مدل ریاضی فیزیولوژیک انسانی که تاکنون ایجاد شده است” ، در چندین پروژه تحقیقاتی به کار گرفته شده است. مدل های مجازی نیز توسط موسسه Virtual Physiological Human (VPH) ایجاد شده است که برای مطالعه بیماری های قلبی و پوکی استخوان استفاده می شود.

تصور کنید آیا می توانیم هزاران داروی جدید بالقوه را بر روی میلیاردها مدل بیمار مجازی در عرض چند دقیقه آزمایش کنیم؟ ممکن است در آینده نزدیک به این مرحله برسیم.

 

بهترین وسیله شنا برای کودکان ناتوان
ادامه مطلب

5.  نقش رباتیک در پیشرفت های پزشکی:

یکی از مهمترین و پرشتاب ترین زمینه های پیشرفت های پزشکی ، رباتیک است. این تحولات از همراهان ربات از طریق ربات های جراحی تا داروهای دارویی ، ربات های ضد عفونی کننده یا اسکلت های خارجی متفاوت است.

سال 2019 برای اسکلت های بیرونی سال خوبی بود. این اولین جراحی با کمک اسکلت بیرونی در اروپا و یک مرد تترپلژیک بود که قادر به کنترل اسکلت خارجی با مغز خود بود! برنامه های کاربردی دیگری برای کمک به پرستاران از طریق لیفت بیماران مسن تا کمک به بیماران آسیب نخاعی برای این لباس های علمی تخیلی وجود دارد.

همراهان ربات همچنین در مراقبت های بهداشتی جایگاه خود را دارند تا به شما کمک کنند تا تنهایی را کاهش دهد ، مسائل مربوط به سلامت روان را درمان کند یا حتی به کودکان مبتلا به بیماری مزمن کمک کند.

ربات های Jibo ، Pepper ، Paro و Buddy همگی نمونه های موجود هستند. برخی از آنها حتی دارای حسگرهای لمسی ، دوربین و میکروفون هستند تا صاحبانشان با آنها تعامل داشته باشند. به عنوان مثال ، ikki از یک استارتاپ استرالیایی به کودکان مبتلا به بیماری های مزمن کمک می کند تا داروها ، دما و میزان تنفس آنها را کنترل کنند در حالی که آنها را با موسیقی و داستان همراه می کند.

 

نرم افزار درمان دکتر با چه نام هایی در گوگل سرچ میشود؟

برنامه پزشکی درمان دکتر، نرم افزار درمان دکتر، پرونده سلامت الکترونیک درمان دکتر، برنامه هوشمند  درمان دکتر، فراخوان صوتی درمان دکتر، برنامه نوبت دهی درمان دکتر، پرونده سلامت الکترونیک درمان دکتر، CD نرم افزاری درمان دکتر، برنامه الکترونیکی درمان دکتر، برنامه ی درمان دکتر، نرم افزار درمان دکتر، برنامه مدیریت درمان دکتر،

برنامه نوبت دهی درمان دکتر، سیستم نرم افزاری درمان دکتر، فراخوان صوتی نوبت در درمان دکتر، برنامه نوبت دهی درمان دکتر، برنامه هوشمند  درمان دکتر، نرم افزار هوشمند درمان دکتر،  برنامه کامپیوتری مرکز درمان دکتر، نرم افزار فروشگاهی و پذیرش درمان دکتر، نرم افزار فروشگاهی درمان دکتر،  فروشگاه  با انبار داری درمان دکتر، نرم افزار حسابداری درمان دکتر، نرم افزار درمان دکتر شامل حسابداری، ماژول پذیرش، پرونده الکترونیک، نرم افزار معاینه ، نرم افزار ثبت نسخ ، نرم افزار درمان دکتر فروشگاهی و انبار و حسابداری، نرم افزار حسابداری  نوبت دهی، پنل پیامک، مدیریت ارتباط با بیمار

 

دانلود نرم افزار اختصاصی بینایی سنجی درمان دکتر

منبع

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 4 =