کلینیک فیزیوتراپی+نرم افزار های اختصاصی پزشکی درمان دکتر

برنامه جامع فیزیوتراپی


Contents

تجهیزات فیزیوتراپی مناسب ستون فقرات برای هر کلینیک فیزیوتراپی است و انتخاب تجهیزات پزشکی مناسب برای تجارت شما به همین سادگی نیست. دستگاه های فیزیوتراپی با کیفیت بالا اغلب با قیمت بالا و نگهداری بالا ارائه می شوند.
این بدان معنا نیست که شما باید گرانترین تجهیزات فیزیوتراپی را تهیه کنید و از داشته های خود راضی باشید. بلکه مهمتر این است که شما ابزارهای مناسبی را انتخاب کنید تا به بیماران خود از نظر سلامت و بهبودی کمک کنید . شما باید اطمینان داشته باشید که کیفیت تجهیزات شما باید به گونه ای باشد که بتواند در استفاده مرتب توسط بیماران با انواع مختلف نیاز ، انواع مختلف بدن و شرایط درد متفاوت مقاومت کند.

 

دستگاه های فیزیوتراپی پرطرفدار برای کلینیک شما:

 WellStim:

یک دستگاه ترکیبی عالی با الکتروتراپی + سونوگرافی + CES (استرس). شکل های موجی متنوع ، پارامترهای درمانی و فناوری های منحصر به فرد ، آن را به عنوان بهترین انتخاب پزشکان قرار می دهد. واقعاً در شرایطی مانند درد عضلانی-اسکلتی ، درد مفاصل ، سیاتیک ، کمردرد ، درد آرتروز ، درد پس از جراحی و غیره موثر است.

دستگاه های فیزیوتراپی+ نرم افزار های اختصاصی پزشکی درمان دکتر

WinLase:

این دستگاه انقلابی در فناوری لیزر درمانی ، به ویژه برای فیزیوتراپی ارتوپدی است. ویژگی های انحصاری مانند صفحه لمسی بزرگ ، قابل حمل ، رابط کاربر پسند و 2 اپلیکیشن به تجهیزات ارزش افزوده می دهند. نتایج قابل مشاهده را می توان در شرایطی مانند التهاب مفصل آشیل ، اختلالات درد و درد حاد و مزمن بعد از جراحی مشاهده کرد.

دستگاه فیزیوتراپی+نرم افزار های اختصاصی پزشکی درمان دکتر

شاک ویو تراپی(Shockwave Therapy):

شاک ویو درمانی ابزاری فوق العاده موثر در مقابله با شرایط درد حاد ، مزمن و مزمن در سراسر بدن است. این امواج صوتی با انرژی بالا منتشر می کند که باعث تولید مجدد در بافتهای هدف مانند ماهیچه ها و استخوان ها می شود. این دستگاه در ارتوپدی ، مدیریت درد ، توانبخشی ورزشی و زیبایی پزشکی موثر است.

دستگاه فیزیوتراپی+نرم افزار های اختصاصی پزشکی درمان دکتر

ویژگی های نرم افزار اختصاصی فیزیوتراپی درمان دکتر

 

برانکارد جدید بترسپاین برای حل مشکلات ستون فقرات
ادامه مطلب

فناوری RF در فیزیوتراپی:

Solid State Davehermy موج کوتاه نیازهای مشتریان توانبخشی را به طور مثر برآورده می کند. پیشرفته ترین مدار میدان القایی آن فرکانس 27.12 مگاهرتز را فراهم می کند که در بافتهای عضلانی نفوذ می کند که مخصوص متخصصان یا پرسنل آموزش دیده در فیزیوتراپی ، توان بخشی یا راه اندازی بیمارستان است

تکنولوژی ار اف در فیزیوتراپی+نرم افزار های تخصصی پزشکی درمان دکتر

دانلود رایگان دموی نرم افزار فیزیوتراپی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار فیزیوتراپی

اولتراسوند تراپی:

سونوگرافی درمانی کاربردهای گوناگونی دارد و به طور فزاینده ای در دستگاه فیزیوتراپی رایج و ضروری است. این برای درمان آسیب های مختلف و به طور موثر در بهبود زخم مفید است. سونوگرافی درمانی به طور کلی برای درمان انقباض مفاصل ، شانه های منجمد ، التهاب التهاب و التهاب بورسیت استفاده می شود.

دستگاه های فیزیوتراپی+نرم افزار های اختصاصی پزشکی درمان دکتر

فیزیوتراپی چیست

فیزیوتراپی یکی از روش‌های درمانی است که با استفاده از تمرینات و حرکات فیزیکی، بهبود عملکرد بدنی فرد را افزایش می‌دهد. با توجه به اینکه فیزیوتراپی در ایران به عنوان یکی از روش‌های درمانی محبوب شناخته شده است، نرم افزارهای متعددی برای این منظور طراحی شده‌اند. اما نرم افزار فیزیوتراپی «فیزیوتک» با ارائه خدماتی منحصر به فرد و حرفه‌ای، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران پیدا کند.

فیزیوتک با ارائه راهکارهایی برای تسهیل و بهبود فرآیند درمانی، به بیماران این امکان را می‌دهد که به راحتی و با کمترین هزینه ممکن، درمان فیزیوتراپی را در خانه خود انجام دهند. با استفاده از این نرم افزار، بیماران می‌توانند جلسات فیزیوتراپی خود را به صورت آنلاین و با رعایت کامل شرایط حرفه‌ای انجام دهند.

یکی از مزیت‌های این نرم افزار، محتوای آموزشی بسیار کامل و جامع آن است. با استفاده از محتوای آموزشی فیزیوتک، بیماران می‌توانند به راحتی تمرینات مختلف فیزیکی را انجام داده و بهبود عملکرد بدنی خود را تجربه کنند. همچنین، نرم افزار فیزیوتک با داشتن رابط کاربری ساده و کاربرپسند، به بیماران این امکان را می‌دهد که به راحتی با آن کار کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

در نهایت، نرم افزار فیزیوتک با رعایت تمامی معیارهای بهینه سازی موتورهای جستجو، از لحاظ سئو و بهینه‌سازی وب سایت، در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. با استفاده از فیزیوتک، بیماران می‌توانند به راحتی و با اطمینان کامل، بهبودی خود را تجربه کنند و از خدمات حرفه‌ای این نرم افزار بهره‌مند شوند.

دانلود نرم افزار تخصصی فیزیوتراپی درمان دکتر 

دوربین سلفی و کامبیوزیت
ادامه مطلب

منبع

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − پنج =