دوربین پودو

نرم افزار های پزشکی درمان دکتر


Contents

دوربین سلفی و کامبیوزیت

گزینه ای بهتر

دوربین سلفی و کامبیوزیت
دوربین سلفی و کامبیوزیت

من ، گرفتن سلفی رو دوست دارم . چیزی که من دوست ندارم اینه که دسته‌ دراز مونو پد همیشه داخل عکس میوفته و نگهداشتنش هم بماند که مانع ژست گرفتن میشه. پس راه حل چیه ؟ ، خب دوربین پودو (Podo) اطمینان میده که سلفی هامون بدون نیاز به انجام کاری از طرف ما گرفته بشه و  به جای اینکه میله دراز مونو پد رو تو دستمون بگیریم با چندین متر فاصله بهترین سلفی‌ها را بگیریم . پودو دوربینیه که یه پد چسب و قابل جابجایی دارد ،  این فناوری رو می توانید به سادگی روی هر سطحی بچسبانید و با استفاده از برنامه پودو روی تلفن هوشمندتون به اون دسترسی داشته باشین ! !

دانلود رایگان دموی نرم افزار تخصصی چشم مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار تخصصی چشم

ویژگیهای پودو (podo)

دوربین سلفی و کامبیوزیت
دوربین سلفی و کامبیوزیت

دوربین سلفی و کامبیوزیت

پد چسبنده پودو یکی از  شگفتی های مهندسی مواده. این دورببین با هر سطحی سازگاری داره و همیشه قابل شست و شو و استفاده مجدده. دوربین پودو (podo) سبک وزن و به طرز باورنکردنی قدرتمنده و البته اندازه پیکسل دوربین نسبتاً بالا تر از اندازه پیکسل دوربین آیفونه. این یعنی تصاویر بسیار واضح تر حتی در نور کم به بهترین شکل ممکن گرفته میشن . این دوربین همچنین فیلمبرداری درخشان 720p را با سرعت 30 فریم در ثانیه به خوبی میگیره که می تونین اون رو مستقیماً روی گوشیتون پخشش کنید.

شما حتی می تونبن از چندین دوربین پودو برای سلفی یا هر چیزی ،با یک تلفن استفاده کنید و کنترل کاملی بر آنچه می خواهیدضبط کنید دارید به علاوه ، پودو (podo) همچنین  از لنز هایی با زاویه دید کاملاً ماشینکاری شده ودر قسمت جلویی بهره میبرد. بنابراین مهم نیست که چقدر پودو (podo) رو نگه دارید. به لحاظ ظاهر ان هم باید گفت که در رنگ های متنوعی تولید می شود و با طراحی ساده و زیبا با قیمت مناسب 49 تا 79 دلار در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

طراح : آزمایشگاه های Podo

منبع

برانکارد جدید بترسپاین برای حل مشکلات ستون فقرات
ادامه مطلب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =