ساعت حلقه ای زنگ دار

ساعت حلقه ای زنگدار

ساعت های هوشمندکم کم در حال تبدیل شدن به جایگزینی برای گوشیهای هوشمند هستن، پس جای تعجبی نداره که بگیم امروزه از حلقه میشه به عنوان ساعت استفاده کرد؟ به نظر می رسد افراد پشت ساعت زنگ دار اینطور فکر می کنند.

ساختار ساعت حلقه ای

ساعت حلقه ای زنگدار از یک حلقه داخلی و یک حلقه بیرونی چرخان درست شده که از فولاد ضد زنگ جراحی ساخته شده. حلقه داخلی با انگشت در تماسه در حالی که حلقه خارجی روی حلقه داخلی می چرخه. چرخش حلقه بیرونی باعث فعال شدن نور LED که در ان قرار داره میشه و حلقه بیرونی رو روشن می کنه ; به این ترتیب زمان رو به ما نشون میده.

دانلود رایگان دموی نرم افزار درمان دکتر مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار درمان دکتر

ساعت حلقه ای زنگ دار

حلقه بیرونی از 3 قسمت تشکیل شده است. اعداد در قسمت بالا 24 ساعت شبانه روز رو نشون میده. اعداد در قسمت وسط نشان دهنده دقیقه ها و هر خط عمودی نشان دهنده یک دقیقه اضافیه. نقاط در قسمت پایین نشان دهنده ثانیه هاست. همچنین LED ها به رنگ ابی و نارنجی به طور دلبخواهی تغییر میبکنند.

برای صرفه جویی در مصرف باتری ، LED های حلقه تنها در صورت چرخاندن حلقه بیرونی روشن می شوند. LED ها حدود 15 ثانیه روشن میمونن بعد دوباره خاموش میشن. بسته به زمان واقعی ، برای خوندن ساعت ممکنه  لازم باشه کاملاً حلقه رو بچرخونین. بدی این فناوری اینه که خوندن ساعت از روش به سادگی یه نگاه سریع به ساعت نیست .

دانلود نرم افزار دندانپزشکی درمان دکتر

از نظر باتری ، مورد انتظاره که ساعت حلقه ای زنگدار با شارژ کامل با 50 فعال در روز حدود یک هفته دوام بیاره. شارژ بی سیم از طریق پد شارژر برق بی سیم Qi موجوده. شارژ کامل حلقه تا باتری کامل حدود 2 ساعت طول می کشه. از پد شارژ نیز برای تنظیم زمان در ساعت  حلقه ای زنگ دار استفاده می شود.ساعت حلقه ای زنگ دار

نسخه ماکتی این ساعت که جنبه تزیینی و زیبایی داره (نه کاربردی) با قیمت مناسبی در سایت امازون در دسترسه

منبع

دانلود نرم افزار هپاتیت درمان دکتر

گردنبند محافظ مغز
ادامه مطلب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =