کوچکترین چاچگر رنگی+بیمارستان

نرم افزارهای پزشکی درمان دکتر


Contents

اکنون چاپگرها روز به روز هوشمندتر و حتی کوچکتر می شوند با کوچکترین چاپگر رنگی اشنا شوید.

کوچکترین چاپگر رنگی +نرم افزار های مدیریت
کوچکترین چاپگر رنگی

برخلاف سایر چاپگرهای حجیم که فقط می توانند روی کاغذ چاپ کنند ، این دستگاه چاپ جمع و جور می تواند تقریباً هر بچه ای از مواد و سطوح را چاپ کند.
این چاپگر دستی با تلفن هوشمند می تواند اشیا، ، متن ها یا آرم های شما را در حال حرکت چاپ کند. این کاملاً روی فلز ، کاغذ ، منسوجات ، چوب ، پلاستیک ، چرم و تار کادوی کریسمس شما کار می کند. این چاپگر جوهر افشان کوچک می تواند زنده بماند و بر روی سطوح ناصاف ، منحنی و ناهموار چاپ کند.

 

مشخصات کوچکترین چاپگر رنگی

کوچکترین چاپگر رنگی قابل حمل که طراحی ارگونومیک این چاپگر 72x51x68 میلی متر است و وزن آن فقط 160 گرم با کارتریج جوهر است. بنابراین ممکن است کوچکترین چاپگر رنگی باشد. این چاپگر می تواند تا 6 ساعت و 415 صفحه کاغذ A4 را با یک بار شارژ چاپ کند. این باعث می شود که چاپگر به عنوان بهترین وسیله مفید برای مشاغل باشد.

دانلود رایگان دموی نرم افزار تخصصی مطب مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار تخصصی مطب

مکانیسم چاپگر رنگی

مکانیسم استفاده آسان به همه امکان می دهد دستگاه را کار کنند. همراه با پورت یو اس بی برای تغییر و یک دکمه برای کنترل عملکرد چاپ. بنابراین برای کارکردن با چاپگر نیازی به کنترل و عملکردهای پیچیده ندارید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ، به راحتی از طریق wifi تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود را با چاپگر رنگی متصل کنید.و کد QR را در پایین دستگاه اسکن کنید تا برنامه نصب شود. سپس الگوی سفارشی یا متن هایی را که می خواهید چاپ کنید بارگذاری کنید. در آخر ، به آرامی روی دکمه شروع کلیک کنید و دستگاه را روی صفحه بکشید تا خلاقیت شما تجسم شود.

خرید

نرم افزار مطب درمان دکتر

4 فناوری پوشیدنی که به ما ابر قدرت میبخشد قسمت اول
ادامه مطلب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =