تصویری از ربات ضدعفونی کننده+پزشکی

نرم افزارهای پزشکی درمان دکتر


Contents

ربات یو وی باکتری کش جهت ضدعفونی بیمارستان ها و حفظ سلامت کارکنان ساخته شد:

بیمارستان ها سعی می کنند محیط خود را ضد عفونی و تمیز نگه دارند .  برای حفظ سلامت بیماران و کارکنان اهمیت زیادی قائل می شوند. ربات یو وی باکتری کش بهتر از پاک کردن وسایل با دست انسان است.  ربات یو وی  کاملا مستقل است و به تنهایی حرکت و پیمایش می کند.

ربات هوشمند باکتری کش+مدیریت
ربات یو وی باکتری کش

دانلود رایگان دموی نرم افزار ریه و عفونی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار ریه و عفونی

 

عملکرد ربات یو وی باکتری کش

ربات یو وی باکتری کش در بیمارستان + ازمایشگاه درمان دکتر
ربات یو وی باکتری کش

ربات یو وی باکتری کش با آرایه ای از لامپهای یو وی و چندین حسگر  همراه است.  پس از آماده شدن برای سرویس دهی ، با استفاده ازحسگرهای  خود ساختار بیمارستان را اسکن کرده و یک نقشه دیجیتالی ایجاد می کند. ربات یو وی بسیار سریع و قدرتمند  اما اشعه ماورا بنفش برای انسان نیز مضر است بنابراین همه باید بیرون بمانند تا اینکه ربات کار خود را انجام دهد.

با این حال ، ضد عفونی کامل کل اتاق 10-20 دقیقه طول خواهد کشید.  هنگامی که کارکن بهداشت از طریق یک برنامه تلفن هوشمند ربات را صدا می کند. به طور خودکار به اتاق می رسد ، به این معنی که می تواند به تنهایی در را باز کند و از آسانسور استفاده کند. با یک بار شارژ تقریباً 2.5 ساعت کار می کند  و تمیز کردن حدود 9-10 اتاق بیمارستان تضمین می کند.

 

وصله ی هوشمند که علائم اولیه کرونا را تشخیص می دهد
ادامه مطلب

ساختار ربات یو وی باکتری کش

این ربات دارای هشت مکان عمودی لامپ ماورا بنفش  است که باکتری ها ، ویروس ها و سایر میکروب های مضر را سریعا از بین می برد. برای درمان یک اتاق و از بین بردن 99.99٪ باکتری ها با پوشش ضد عفونی کننده 360 درجه فقط حدود 20 دقیقه طول می کشد.  بنابراین آنها دیگر نمی توانند تکثیر شوند. ضد عفونی اتاقهای بیمارستان با استفاده از پرتوهای نوری صورت می گیرد.

منبع

نرمافزار پزشکی ریه و عفونی درمان دکتر

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهار =