ساهت شوک دهنده + نرم افزار داسنسیتومتری

نرم افزارهای پزشکی درمان دکتر


ساعت شوک دهنده

 ساعت شوک دهنده 2 (Shock Clock 2) یه ساعت زنگ دار نیست. این ممکنه کمی گیج کننده به نظر بیاد چون این دستگاه برای بیدار کردنمون طراحی شده. در اصل ، هدف نهایی اونا اینه که به شما یاد بده تا خودتون بیدار بشین.ساعت شوک دهنده +نرم افزار زنان زایمان درمان دکتر

یا خودتون بیدار بشید یا شوک های الکتریکی رو تحمل کنید!!

بله درست خوندین اگه شما از خواب بیدار نشین این ساعت به شما شوک وارد میکنه ، ساعت شوک دهنده به مچ دستتون شوک میده اون هم با تمام قدرت ،اینقدر قوی که حتی میتونه مردهارو هم زنده کنه. این ابزار مازوخیستی که روی مچ خود می بندید تضمین می کنه حتی سنگین ترین خواب هارو هم از بین ببره.

همچنین برایس کسایی که تحمل درد و ندارن میتونن درجه شوکو از یک تا ده تنظیم کنن.و قائدتا زمان ایجاد شوک رو هم میتونین تنظیم کنین.البته اگه از شوک میترسین این ساعت چند بار قبل از زمان مقرر چند هشدار ملایم بهتون میده و اگه بیدار نشین، خب از زور استفاده میکنه. این هشدار ها از حالت ویبره شروع میشن و بعد مدتی تبدیل به بوق و در نهایت شوک.

ایده اصلی ساعت شوک دهنده اینه که بعد چند بار بیدار شدن با درد صبح بعدی از ترس شوک های الکتریکی خودتون از خواب بیدار بشین و از ساعات اضافی که به دست می آورید برای زندگی کردن استفاده کنید

دانلود رایگان دموی نرم افزار مغز و اعصاب مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار مغز و اعصاب

بیدار باش باشوک الکتریکی +نرم افزار ارتوپدی درمان دکتر

اما ویژگیهای این فناوری هنوز تموم نشده . برای افرادی که با این حال هنوز تو بیدار شدن مشکل پیدا میکنن حالت جک جامپینگ وجود داره که وقتی بیدار بشین تا چند بار این حرکت ورزشیو نزنین این شوک ها تموم نمیشن.

این فناوری با اپلیکیشن به تلفن شما متصل میشه و از آنجا می تونین هشدارها رو تنظیم کرده و روش های بیدار شدن رو انتخاب کنبن. همچنین می توانید از ساعت شوک دهنده برای ردیابی خواب خود یا تنظیم یادآوری های دیگر مانند جلسات و موارد دیگر استفاده کنین و در این حالت برای یاداوری ها میتونین شوک رو خاموش کنین.

منبع

فناوری پبدا کردن رگ
ادامه مطلب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =