طرح جدید پنل های خورشیدی + نرم افزار هپاتیت درمان دکتر

نرم افزارهای پزشکی درمان دکتر


Contents

طرح جدید پنل های خورشیدی

طرح جدید پنل های خورشیدی . وقتی مفهوم جاده خورشیدی در سال 2010 آغاز به کار کرد ، مورد توجه آینده پژوهان و مقامات دولتی قرار گرفت و انواع طرحها  ارائه شد که دارای ایراداتی نیز بودند اما در طراحی جدید پنل خورشیدی قضیه فرق میکنه.

طرح جدید پنل های خورشیدی برای کف خیابان + نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک
طرح جدید پنل های خورشیدی

طراحی جدید پنل های خورشیدی

پنل های جدید کاملاً متفاوت از نمونه اولیه ای هستن. آخرین طراحی اون شش ضلعیه که امکان پوشش بهتر در منحنی ها و تپه ها رو فراهم می کنه . یکی از قابلیت های جدید این پنل ها گرم شدنشون تو روزای برفی و یخبندون و دارای LED هایی هستن که می تونن علائم جاده یا حتی پیام ها رو نشون بدن .

طبق گفته سازنده آن پنل های جدید دارای روکش شیشه ای هستند و از نظر مقاومت در برابر کشش و ضربه آزمایش شدن و مشخص شد که تا بار 250،000 پوندی رو میتونن تحمل کنن. این پنل ها تحت شرایط جاده واقعی قرار گرفتند و پارکینگ ان شامل یک کانال اختصاصی برای زهکشی و آب و برق است.

تا این مرحله ، پروژه از طریق کمک 50،000 دلاری خصوصی و دو مرحله بودجه از اداره بزرگراه فدرال به جلو رفته است . اکنون ، Brusaws کمپین Indiegogo را برای جمع آوری 1 میلیون دلار برای تجاری سازی نمونه های اولیه خود آغاز کرده .

دانلود رایگان دموی نرم افزار پوست مو و زیبایی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار پوست مو و زیبایی

طرح جدید پنل های خورشیدی

جاده خورشیدی +نرم افزار درمانگاه درمان دکتر
طرح جدید پنل های خورشیدی

شاید در اینده و فراگیر شدن این پنل ها  بشه بطور جداگانه ، علائم و چراغ های خیابان رو روشن کرد زمانی که شبکه ای از جاده های خورشیدی که در سراسر یک شهر مستقر بشن که می تونند به عنوان یک شبکه الکتریکی غیرمتمرکز برق را به خانه ها و کارخانه ها و…. منتقل کنن.

هزینه های این نوع پنل ها هنوز مشخص نشده و هنوز روی اونا داره کار میشه اما با توجه به قابلیت های این پنل در جاده های خوشیدی تجاری شاید بتونن هزینه های ساختشون را تامین کنند.

خرید

دستکش مخصوص واقعیت مجازی (VR)
ادامه مطلب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهار =