کلاه ایمنی دوچرخه

معرفی کلاه ایمنی ورونی

کلاه ایمنی دوچرخه ورونی ( voronoi ) برای لباس ایمنی و دسته طراحی تجهیزات محافظ شخصی ، جایزه ( Design 2019 – 2020 ) رو برد ! !کلاه ایمنی دوچرخه

کلاه ایمنی دوچرخه ورونی (Voronoi) توسط طراحان (Yuefeng Zhou ، Zhecheng Xu   Haiwei Wang) ساخته شد و برای اون از ساختار 3D Voronoi الهام گرفتن که به طور گسترده در طبیعت توزیع می شه ، مثل ساختار استخوان حیوان ها ، پوسته لاک پشت و حتی پوشال .کلاه ایمنی دوچرخه

طراحان درباره این فناوری گفتند :((ساختار اون نتیجه طبیعی یه تکامل طبیعی است که سبک تر است و در پایداری و تعامل انرژی به ارگانیسم عملکرد بدنی عالی عمل میکند. پس ، ما این تکنیک پارامتری را در بهبود طراحی کلاه ایمنی به کار گرفته ایم . و امیدواریم با تعادل سبکی و ایمنی ، کلاه ایمنی دوچرخه و محافظ شخصی راحت تر ، شیک تر و ایمن تری رو در اختیار مردم قرار دهیم . ) )

دانلود رایگان دموی نرم افزار مغز و اعصاب مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار مغز و اعصاب

ساختار کلاه ایمنی ورونیکلاه ایمنی دوچرخه

 

کلاه ایمنی دوچرخه ورونی با ترکیبی از روش های پارامتری و بیونیک دارای سیستم مکانیکی عالی خارجی است  و در ساختار مکانیکی 3D بیونیک بی سیم ، بی سیم با ساختار محافظت از پوسته متفاوته . این کلاه در اثر برخورد با نیروی خارجی ، با این ساختار پایداری بهتری رو  نشون می ده . ویژگی متخلخل این کلاه ایمنی و دستیابی به تعادل کامل ایمنی و سبکی رو ممکن میکنه و متخلخل بودن این کلاه ایمنی می تونه با نفوذ پذیری هوا به ظاهر خنک ارگانیک بهتری دست پیدا کنه . و در کل ساختار کلاه ایمنی از عناصر مهم طراحی در این طرحه . این کلاه در رنگهای متنوعی در دست تولیده که با ظاهر متخلخل و مدرنش باب بیشتر سلیقه هاست .

صفحه جدید بارداری که به مادران اجازه می دهد رشد کودک خود را در رحم ببنید
ادامه مطلب

این پروژه در ژوئن سال 2018 در نانجینگ ، جیانگ سو ، چین آغاز شد و برای مصرف انبوه در ژوئیه سال 2020 در نانجینگ ، جیانگ سو ، چین در دسترس است.

منبع

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =