تسکین درد بدون دارو

Contents

معرفی دستگاه تسکین درد بدون دارو

تسکین درد بدون دارو
تسکین درد بدون دارو

افرادی که درد های مزمن دارن باید زندگشون را با این شرایط تطبیق بدهند. بسیاری از افراد از دستگاه تحریک الکتریکی عصب از طریق پوست (TENS یا TNS) برای کنترل درد استفاده می کنن. این دستگاه از جریان الکتریکی برای تحریک اعصاب برای اهداف درمانی استفاده میکنه. چندین نوع از این دستگاه  وجود داره که تحریک عصبی غیرتهاجمی دارند ، و درد حاد و مزمن رو کاهش میدن. iTENS یک نسخه مدرنه که با فناوری پوشیدنی در تسکین درد موثرتر و پایدارتر برای کاربر ها به خوبی عمل میکنه.

 

به گفته تیم سازنده ان ، “این دستگاه  اولین دستگاه درمان بی سیم واقعی FDA در جهان است که توسط یک برنامه اندروید در تلفن های هوشمند کنترل میشه. برای این روش بدون نسخه و بدون دارو برای مقابله با درد به پیش بروید.”

دانلود رایگان دموی نرم افزار روماتولوژی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار روماتولوژی

ویژگی های اپلیکیشن

تسکین درد بدون دارو
تسکین درد بدون دارو

اپپلیکیشن ان تنظیماتی دارد که به کاربران امکان انتخاب برنامه های از پیش انتخاب شده برای تسکین درد ایده آل مناطق مختلف یا شرایط خاص رو میدهد  حتی میشه برنامه رو روی حالت دستی تنظیم کرد تا یک برنامه شخصی سازی شده ایجاد کنه. علاوه بر این ،  برنامه به شما امکان میدهد که نتایج تسکین درد رو قبل و بعد از هر جلسه بررسی کنید و نتایج طولانی مدت را با گذشت زمان کنترل کنید.این فناوری از طریق بلوتوث میتواند به تلفن هوشمند شما متصل بشه.

تسکین درد بدون دارو

قابلیت های ITENS

اکثر واحدهای TENS  سیم دار هستند و دارای یک پورت و سیم جداگانه است. به همین دلیل iTENS درجه یکه ، کاملاً بی سیم ، پوشیدنی و انعطاف پذیر. باتری لیتیومی  ان با یک بار شارژ تا 24 ساعت قابل استفاده است و پد های ژل استیک لایه بردار بارها قابل استفاده مجدده و برای چندین بار قابل تعویض هستن . با این فناوری دیگه از دستگاه ها و سیم های حجیم اسوده هستیم ، بنابراین می تونین این محصول رو در زیر لباس ، با احتیاط ، در هر زمان و مکان استفاده کنیند.

منبع

تشخیص فشار داخل چشم با لنز
ادامه مطلب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یازده =