بریس اصلاح کننده وضعیت بدن+نرم افزار روماتولوژی

نرم افزار های پزشکی درمان دکتر


Contents

اگر نگران انحنای وضعیت بدنی خود هستید با  قوز بند بریس اصلاح کننده وضعیت بدنی آشناشوید.

بریس اصلاح کننده وضعیت بدنی وضعیت شما را بهبود می بخشد و بلافاصله باعث کاهش خم شدن با طراحی تسمه دو بند می شود که به راحتی قابل تنظیم است. علاوه بر این ، باعث ناراحتی گردن و کمر از نشستن با شانه های گرد در مقابل کامپیوتر می شود.

این اصلاح کننده وضعیت همچنین دارای اندازه قابل تنظیم مناسب برای قفسه سینه شما است.رانندگی ساعتهای طولانی ، خواندن رمان با نشستن در یک مکان در ساعت های طولانی ،  صرف وقت زیاد روی میز کار یا لپ تاپ در محل کار خود و غیره می تواند منجر به وضعیت بد بدن شود و همچنین منجر به بسیاری از عوارض بد و گردن درد شود. ، کمردرد ، درد قفسه سینه و غیره

بریس برای اصلاح وضعیت بدنی
قوز بند بریس

عمکرد اصلاح کننده بریس

قوز بند بریس:اصلاح کننده وضعیت برگشت دارای یک بند تنظیم تنفس کننده و بدون لاتکس است. مهاربند شانه آن قسمت فوقانی پشت شما را به موقعیت مناسب عقب می کشد و سپس وضعیت بدن را در طول زندگی روزمره بهبود می بخشد. شما می توانید از آن نه تنها هنگام نشستن روی کامپیوتر یا رانندگی با ماشین ، بلکه هنگام ورزش یا باغبانی نیز استفاده کنید.

وقتی مشغول کارهای خانه یا تماشای تلویزیون هستید می توانید از آن در خانه استفاده کنید. علاوه بر این ، این اصلاح کننده وضعیت کاملاً کاربردی است ، به این معنی که می توان آن را به راحتی در زیر یا بالای لباس پوشید. چند روز اول ، فقط 10-20 دقیقه آن را بپوشید ، سپس هر روز 10 دقیقه آن را اضافه کنید.

کمر و شانه های شما به آرامی تنظیم می شوند و حافظه عضلانی را برای وضعیت مناسب ایجاد می کنید. تصحیح کننده وضعیت بازگشت  را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه خریداری کنید ، برای خود ثروت صرفه جویی کنید و حالت عالی بدن خود را داشته باشید که همیشه مورد نظر شما بوده است !

دانلود رایگان دموی نرم افزار جراحی تخصصی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار جراحی تخصصی

قوز بند بریس
قوز بند بریس

نحوه استفاده از قوز بند بریس:

برای کار با قوز بند بریس تسمه های شانه را روی شانه ها بکشید و مطمئن شوید که پارچه الاستیک به بدن نزدیک ترین است.
کمر کمر را به دور تنه بکشید و ببندید.
در صورت نیاز موقعیت و آرامش را تنظیم کنید. بندهای شانه باید کمی از ناحیه شانه عقب بروند.
در صورت نیاز کمربند کمر را کمی پایین بیاورید تا فشار شانه افزایش یابد.

منبع

نرم افزار های پزشکی درمان دکتر

ساخت انگشتان دست با پرینتر!
ادامه مطلب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفت =