دستکش مخصوص واقعیت مجازی (VR) + نرم افزار های پزشکی درمان دکتر

دستکش مخصوص واقعیت  مجازی (VR)

احتمالا همه ما از عاشقان واقعیت مجازی هستیم زیرا با توجه به فناوریهای ارائه شده واقعی ترین تجربه را به ما ارائه میدهد. و ما نیاز مند به  واقعی تر کردن این تجربه ها هستیم و ایراد فناوری این است که نمیتوانیم در این تجربه شبی سازی واقعیت از دستانمان بیشترین بهره را ببینیم پس چرا یه دستکش مخصوص واقعیت مجازی تولید نکنیم ؟ ؟ ؟ ؟دستکش مخصوص واقعیت های مجازی

احتمالاً جای تعجب نخواهد داشت که بازار فضای  مجازی به سرعت در حال رشد است چراکه این فناوری جدیدچندان غوغایی را در صنعت بازی و سرگرمی به وجود اورد و همه را عاشق خود کرد چرا که ما را به واقعی ترین شکل ممکن وارد دنیای تخیلات میکندو به دلیل افزایش علاقه در این زمینه و دسترسی بیشتر محصولات یک استارت آپ کانادایی  با تولید محصولی  انگشتان دست شما وارد دنیای واقعیت مجازی میکندکه تعامل دیجیتال در سطح میلی متر را قادر می سازد. این فناوری در قالب دستکش براق و پیشرفته به صورت زنده در آمده است و تجربه واقعی تر و لذت بخش تری را به میدهد.

دانلود رایگان دموی نرم افزار طب سنتی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار طب سنتی

دستکش مخصوص واقعیت مجازی

کارهای درونی پیچیده و فناوری Zerokey با طراحی دقیق و براق پوشانده شده است. طرح رنگی تک رنگ ، زیبایی شناسی حرفه ای را امکان پذیر می سازد ، در حالی که پاپ های رنگی پر جنب و جوش و آبی رنگ ، به فناوری پیشرفته و پیچیده می بخشد. عناصر آبی در واقع الیاف رسانا هستند ، آنها به عنوان سیم برای سنسورهایی که ماژول اصلی را تغذیه می کنند عمل می کنند .

ریز ربات های پزشکی
ادامه مطلب

مواد اصلی این دستکش یک میکروفایبر که دارای تنفس و الاستیک است تا اطمینان حاصل شود که کاربر در طی جلسات طولانی بازی را راحت اجرا خواهد کرد !

منبع

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =