دستگاه بازگرداننده بینایی +نرم افزار هموفیلی درمان دکتر

نرم افزار هیا پزشکی درمان دکتر


نابینایان هم میتوانند ببینند

دانشمندان در استرالیا در حال انجام آزمایشات بالینی پیوند مغز هستند که ممکنه بینایی محدود را در افراد نابینا بازگرداند و معتقدند که نابینایان هم میتوانند ببینند سیستم Gennaris که در دانشگاه موناش در ملبورن توسعه پیدا میکنه ، شامل دور زدن کامل چشم و هدف قرار دادن مرکز بینایی مغز است. با این فناوری از این پس نابینایان هم میتونن ببینند!!!

بازگشت بینایی +نابینایان هم میتوانند ببینند، نزم افزار طب سنتی درمان دکتر
نابینایان هم میتوانند ببینند

بازگرداننده بینایی

فرد نابینا می تونه یک عینک مجهز به دوربینی داشته باشه که از طریق رایانه ، آنچه رو که در مغز می بینه ، تغذیه میکنه. ایمپلنت بی سیم در سطح مغز قرار میگیره و می تونه 172 نقطه روشن مختلف ایجاد کنه که فرد می تونه ببینه. با تولید صحیح این به اصطلاح فسفن ها ، می توان اطلاعات تصویری ابتدایی رو درمورد آنچه پیش روی کاربر است فراهم کرد.

این امر برای بسیاری از شرایطی که باعث ایجاد چشم و همچنین عصب بینایی می شود ، ناکارآمد است و فقط این امیدواری یرای کسانی است که قبلاً فرصتی برای دیدن مجدد نداشته اند.

ایمپلنت های جدید بسیار کوچک هستند و از آنجا که به سیم هایی برای بیرون زدن از پوست سر احتیاج ندارند ، می توانند برای مدت طولانی بدون نگرانی از عفونت ، کاشته شوند.

بطری تصفیه کننده آب
ادامه مطلب

دانلود رایگان دموی نرم افزار تخصصی چشم مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار تخصصی چشم

سوزنی بودن بازگشت بینایی نابینایان هم میتوانند ببینند
نابینایان هم میتوانند ببینند

در حالی که این سیستم به طور خاص برای بازگرداندن بینایی در حال طراحی است ، همان فناوری با دور زدن اعصاب آسیب دیده و اتصال اندام های آسیب دیده به طور مستقیم به مغز ، می تواند در بسیاری از بیماران غلبه کند.نمونه اولیه که دارای دوربین ، سخت افزار و نرم افزار پردازش بینایی ، یک فرستنده بی سیم و کاشت است که از کاشی های 9 × 9 میلی متر در ان استفاده شده است.

فناوری موجود در سیستم Gennaris قبلاً بر روی گوسفندان آزمایش شده است که نتایج بسیار مثبتی در اوایل سال جاری در Journal of Neural Engineering منتشر شده است. در این مطالعه ، بیش از 2700 ساعت تحریک بینایی بدون هیچ گونه عوارض جانبی قابل توجهی برای حیوانات انجام شد.

منبع

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =