مسواک هوشمند تالو+رادیولوژی

نرم افزارهای پزشکی درمان دکتر


Contents

بافناوری نوین مسواک هوشمند تالو اشنا شوید مسواکی کلاسیک که دو سر دندان ها را به صورت جداگانه تمیز می کند.

مسواک زدن یک وظیفه مهم در زندگی روزمره ما است ، اما استفاده از تکنیک های هوشمند برای انسان بسیار جالب است .
مسواک هوشمند تالو (TALO)  این مسواک با دو سر است. بر خلاف مسواک های معمولی که روی جلوی دندان ها تمرکز دارند ، مسواک هوشمندتالو  هر دندان را با فشار مناسب مسواک می زند و مکان های سخت قابل دسترسی را تمیز می کند. بیش از همه ،در کمترین زمان  فقط 20 ثانیه برای تمیز کردن کل دهان از جمله مناطق مهم مانند لثه نیاز دارد

دانلود رایگان دموی نرم افزار دندان پزشکی مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار دندان پزشکی

فناوری نوین مسواک هوشمند تالو

 

عملکرد مسواک هوشمند تالو

مسواک هوشمند تالو  دندان های شما را در 20 ثانیه یعنی  درکمترین زمان ممکن و با تکنولوژی جدید دندان ها وفضای داخلی دهان را تمیز می کند عملکرد ان به این صورت که  دو سر دارد که به طور همزمان دندان های بالا و پایین شما را مسواک می زند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کافی است برس را به مدت ده ثانیه در محل خود نگه دارید و سپس به طرف دیگر بروید. علاوه بر این ، مکانیزم منحصر به فرد  مسواک تالو  استاندارد طلایی مسواک زدن و تکنیک های مسواک زدن  را تکرار می کند.بااین مسواک نگران این مساله  نباشید که قسمتی ار دندان هایتان  تمیزنشده است.

ساختار مسواک هوشمند تالو

مسواک هوشمند دو سر که دندان ها را به صورت جداگانه تمیز می کند بنابراین خیلی وقت نمی برد و به تکنیک کاربر بستگی ندارد. با کمال تعجب ، بدون توجه به عرض پروانه ، به راحتی متناسب با نیمی از دهان شماست. همچنین دارای موی فوق العاده نرم ، طراحی ضدآب و کارتریج قابل تعویض است. علاوه بر این ، همچنین دارای یک پایه شارژ عایق بی سیم است .

منبع

علائم و دلایل فشار خون بالا
ادامه مطلب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هفت =