گوشتپز هوشمند + نرم افزار زنان و زایمان درمان دکتر

نرم افزار های پزشکی درمان دکتر


وارد سطح جدیدی از پخت و پز گوشت بشین

پختن گوشت سخته، پخته ،نپخته ،خیلی برشته شده، هنوز خونیه. . درست کردنش کار ساده ای نیست. تفاوت بین بخته و برشته نیم پز فقط چند درجه چندین ثانیه هست. اما با این فناوری جدید از این مشکلات رهایی پیدا می کنید  به دستگاه گوشت پز هوشمند به نام دیوایس اگریل مینی  (iDevices iGrill (Mini اجازه بدین تا اون برای شما گوشت بپزه.

طرز کار گوشت پز هوشمند

این فناوری یک کاوشگر دماسنج هوشمنده که در دو قسمت ساخته شده ، اولین مورد خود کنترل کننده ست. تقریباً به اندازه ماوس کامپیوتره و درست در مرکز اون یک دکمه پاور قرار داره. نیمه دوم اون کاوشگر دماست. یک سر اون به کنترل کننده متصل می شه و سر دیگر اون رو به گوشتی که می پزید می چسبونید.

دانلود رایگان دموی نرم افزار فشار خون مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار فشار خون

گوشت پز هوشمند  از طریق بلوتوث به صورت بی سیم به دستگاه iOS شما متصل می شه. دستگاه های پشتیبانی شده iPhone 4S ، iPad mini ، iPad 3 و هر یک از دستگاه های جدیدتر iOS هستن. برنامه گنجانده شده به شما امکان می ده یکی از بسیاری از ایستگاه از پیش تنظیم شده رو که براساس اوج دما و دامنه دما طبقه بندی شدن رو ، انتخاب کنین. همینطور میشه زمان توقف بخت غذا رو از قیل مشخص کنین تا گوشت دقیقا همونطور که انتظار دارین از اب دربیاد.

کاتترهای نرم
ادامه مطلب

سخت ترین قسمت فرآیند پخت و پز شما رو این فناوری داره انجام میده. تمام کاری که شما  باید انجام بدین اینه که یه یجا اروم بشینین و ریلکس کنین تا و منتظر اماده شدن گوشت بشین بخصوص در زمانی که بیمار هستین این دستگاه خیلی میتونه کارتونو راحت کنه پس از اتمام ، iPhone یا iPad به شما اطلاع می ده. iDevices iGrill Mini همه کارها رو به درستی انجام می ده تا رضایت شمارو بدست بیاره.گوشت پز دماسنجی +نرم افزار های تخصصی پزشکی درمان دکتر

خرید

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفده =