فناوری پیشرفته پیدا کردن رگ + نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب درمان دکتر

نرم افزار های پزشکی درمان دکتر


Contents

فناوری پبدا کردن رگ

اینم یه خبر خوب برای پرستارها!! فناوری جدید پیدا کردن رگ

فناوری پبدا کردن رگShreveport – سیستم بهداشت و درمان ویلیس-نایتون اخیراً فناوری پیدا کردن رگ با سیستم روشنایی رگ (AccuVein AV400)  رو پیاده سازی کرده  که باعث می شه خون گرفتن در تمام بخشهای پرستاری در هر چهار بیمارستان ویلیس-نایتون بسیار کارآمدتر بشه.

پیدا کردن رگ به اسانی اب خوردن

این دستگاه جدید از پرتوی نور استفاده می کنه که به بازوی بیمار تابانده می شه و رگهای اون قسمت رو روشن می کنه و این  باعث می شه تا متخصصهای مراقبت های بهداشتی بتونن رگ ها رو برای سرنگ زدن به داخل رگ ها کنترل کنن.

دانلود رایگان دموی نرم افزار فشار خون مخصوص کامپیوتر PC از لینک زیر

دانلود رایگان دموی نرم افزار فشار خون

فناوری پبدا کردن رگ
فناوری پبدا کردن رگ

 

رگ برداری یکی از متداول ترین روشهای پزشکی  در سراسر جهانه اما با این حال یک سوم عملکرد ها برای پیدا کردن رگ تو اولین دفعه ناموفقه  ، دستگاه جدید AccuVein قراره به کاری کنه که تمام تلاش ها برای پیدا کردن رگ تو اولین دفعه به موفقیت ختم بشه.

فناوری پبدا کردن رگ

آسودگی بیمار از حواس پرتی پرستار

جورجیا استفنس ، هماهنگ کننده مراقبت از بیمار برای توسعه کارکنان می گوید: “این کار برای پرسنل پرستاری خوبه ، اما حتی برای بیماران نیز بهتره .” “این فناوری بازو رو روشن می کنه ، بپس رگها به راحتی قابل مشاهده هستن. سیستم AccuVein احتیاجی به لمس بدن بیمار نداره. استفاده از آن آسایش و ایمنی بیمار رو افزایش می ده و کارایی پرستار را افزایش می دهد چون دیگه قرار نیست اشتباهی تو پیدا کردن رگ رخ بده. “

اجرای سیستم AccuVein مطابق با تعهد ویلیس-نایتون در پذیرش فناوری

فناوری پبدا کردن رگ
فناوری پبدا کردن رگ

برای افزایش مراقبت و آسایش بیماره. هدف از این کار اینه که همه بیماران اطمینان حاصل کنن ، به ویژه کسانی که دچار کمبود آب ، چاقی هستن ، دمای بدن کم دارن و انهایی که رگهایشون می پیچه یا مکرراً دچار رگ های رگ زنی شدن ، بدون هیچ اشتباهی و با کمال اسایش و راحتی عمل رگ بینی روشون انجام بشه .

خرید

انگشت هوشمند
ادامه مطلب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =